۲۹ فروردین روز تجدید پیمان ارتش با بنیانگذار انقلاب اسلامی است


29 فروردین روز تجدید پیمان ارتش با بنیانگذار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بروجرد گفت: ۲۹ فروردین روز تجدید پیمان نیروهای ارتشی با آرمان‌های امام خمینی(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: 29 فروردین روز تجدید پیمان ارتشیان ایران با بنیان گذار انقلاب و روز پایان یافتن شایعات و آغاز انقلاب اسلامی است که به دستور امام خمینی(ره) روز ارتش نامگذاری شده است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی با عملکر تاریخی خود در 8 سال دفاع مقدس خدمت صادقانه و خالصانه خود به کشور را اثبات کرده است و در این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده است و در دوران دفاع مقدس و در طول 35 سال بعد از انقلاب مایه افتخار ایران شده است.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: رشادت های ارتشیان در جنگ تحمیلی عراق و دوره 8 ساله آن مایه افتخار ایران و ارتشیان است و پیروزی در این جنگ نشان افتخار همه نیروهای مسلح است که هیچ گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی شود و رشادت های آنان تا ابد در ذهن ملت ایران ماندگار است.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: امروز فرصت مناسبی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران وتوانمندی های ارتش است که به تمام دنیا ثابت کند ارتش جمهوری اسلامی ایران با توانمندی های علمی و نظامی خود در برابر هر نوع حمله رزمی و فرهنگی دشمن می ایستد و از ارش های انقلاب اسلامی و آرمان های بنیان گذار انقلاب دلاورانه دفاع می کند.

حجت الاسلام ترابی بیان کرد: در روز 29 فروردین قدرت و صلابت نیروهای ارتشی به نمایش در می آید و ارتشیان ولایت مداری خود را به تمام دنیا نشان می دهند که با دستور فرماندهی معظم کل قوا در برابر تمام توطئه های استکبار می ایستند و از ارزش های اسلام دفاع می کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon