قراردادم با تیم شهرداری اردبیل ۲ ساله است


قراردادم با تیم شهرداری اردبیل 2 ساله است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: قرارداد من با تیم فوتبال شهرداری اردبیل ۲ ساله بوده و قرار است با ارائه برنامه ۳ ساله همراه تیم شهرداری اردبیل در لیگ یک حضور پیدا کنم.

محمد ربیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار کرد: سال گذشته زمان عقد قرارداد یک ساله، شرط مشروطی گذاشتیم تا اگر تیم شهرداری صعود کند قرارداد بنده به صورت خودکار تمدید شود.

وی گفت: با وجود آنکه از برخی تیم های دسته یکی در خواستی داشتم اما به دلیل پایبندی به مقررات و احترامی که برای مردم اردبیل و تیم پرورش یافته خودم، شهرداری داشتم به همه آنها جواب رد دادم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل تصریح کرد: قرار است که از روزهای آینده و بعد از اتمام دو بازی باقیمانده در لیگ دسته 2 برنامه سه ساله خودم را تقدیم شهردار و باشگاه شهرداری اردبیل کنم تا با همفکری و تعامل، زمینه و مقدمات اجرای این برنامه سه ساله با هدف صعود تیم به لیگ برتر فراهم آید.

ربیعی بیان کرد: اگر شرایط ارائه شده در برنامه سه ساله انجام شود و حمایت همه جانبه را از تیم در مدت حضور در لیگ یک شاهد باشیم این تیم توانایی آن را دارد که بعد از سه سال و شاید کمتر به لیگ برتر صعود کند.

وی در مورد شرایط و تجهیزات حضور تیم شهرداری در لیگ یک افزود: اگر قرار است بازی ها در ورزشگاه علی دایی برگزار شود این ورزشگاه نیاز به ترمیم جدی دارد تا هم چمن مصنوعی آن و هم رختکن، اتاق کنفرانس خبری و سایر امکانات آن ترمیم و بهبود پیدا کند.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل تاکید کرد: اگر بخواهیم بازی ها را در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار کنیم باید زمین چمن آن از نو ترمیم شود چرا که با این وضعیت نمی توان بازی هایی  را انجام داد.

 ربیعی گفت: برای تقویت تیم با هدف حضور پرتوان در لیگ یک ما علاوه بر حفظ بازیکنان تیم موجود اقدام به خرید بازیکنان شاخص می کنیم که البته خرید بازیکن، قرارداد مربوط به آنها، نحوه آماده سازی تیم و برپایی اردوهای آمادگی همه نیاز به نشست و تعامل با شهردار و مسئولان استانی و شهرستانی دارد که امیدواریم یک تیم حرفه ای با شخصیت تیمی منظم و آماده را راهی مسابقات دسته یک کشور کنیم.

وی اظهار کرد: در یک فصل حضور در این تیم که 40 هفته کاری  بود یک جلسه تمرینی، 75 جلسه فنی، 80 جلسه فردی و گروهی با بازیکنان، 50 جلسه آموزشی و فنی برگزار کردیم به طوری که تیم شهرداری اردبیل کمترین باخت و بیشترین برد را در لیگ دسته دو کشور داشته به طوری که 12 بازی بدون شکست انجام دادیم و در 4 هفته مانده به مسابقات به لیگ دسته یک کشور صعود کردیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon