برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان داراب


برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان داراب

خبرگزاری تسنیم: فرماندار داراب از برگزاری همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در داراب» در نیمه نخست سال ۹۳ خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش شناخت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در داراب است.

کرامت قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله اقتصاد و مقاوم‌سازی اقتصاد کشور،  اظهار کرد: اقتصاد شهرستان داراب به طور عمده بر پایه توسعه کشاورزی است بنابراین اولویت اول در سال 93 تبدیل کشاورزی سنتی داراب به کشاورزی صنعتی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه کمی بخش کشاورزی با توجه به محدودیت منابع آب امکان‌پذیر نیست، افزود: فرمانداری داراب  به دنبال جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت به ویژه صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با بخش کشاورزی است.

فرماندار داراب با بیان اینکه فرمانداری داراب برای تحقق شعار سال برنامه‌های کلانی دارد، خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان داراب و خارج از شهرستان در سال 93 می‌کنیم.

وی از برگزاری همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در داراب» در نیمه نخست سال 93 خبر داد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش شناخت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در داراب است.

قاسمی گفت: وجود سرمایه‌داران دارابی در شهرستان داراب و خارج از شهرستان مزیت نسبی محسوب شده و ما باید زمینه و بستر مناسب برای جذب سرمایه این افراد در بخش صنایع تبدیلی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به محصولات شاخص کشاورزی شهرستان داراب مثل انواع مرکبات، پنبه، خرما و غیره، اظهار کرد: ما باید کشاورزان و دیگر سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی تشویق کنیم.

فرماندار داراب بر حرکت اقتصاد شهرستان داراب از کشاورزی به سمت صنعت تاکید کرد و گفت: مقدمات برگزاری همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در داراب» فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بودجه کلی سال 93 شهرستان داراب هنوز ابلاغ نشده، افزود: بودجه شهرستان داراب در سال گذشته بیش از 22 میلیارد تومان بوده و امسال بودجه بیشتری برای این شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon