طرح سئوال از ۲ وزیر دولت کلید خورد


طرح سئوال از 2 وزیر دولت کلید خورد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از دو وزیر دولت خبر داد و گفت: وزرای راه و شهرسازی و نیرو باید درباره کندی کار و وضعیت پروژه های عمرانی استان توضیح دهند.

امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های عمرانی استان اظهار کرد: یک ماه از سال گذشته و آیا کاری در پروژه های عمرانی استان همچون آبرسازی از سد تالوار، کنارگذرهای شرقی و غربی، آزادراه همدان- ساوه و راه آهن تهران-همدان-سنندج صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این همه قصور و کوتاهی برای مردم قابل قبول نیست، افزود: پروژه های عمرانی در استان وضعیت خوبی ندارند و مسدولان مربوطه باید در این بین پاسخگو باشند که چرا پروژه های بزرگ استان در این حال و روزند.

خجسته تصریح کرد: هچ مدیری در استان حق تلف کردن وقت مردم را ندارد و متاسفانه با وجود اینکه برخی پروژه های استان تعطیل شده برهی به خلاف از مدیران آنها حمایت می کنند چرا که مسائل در این حوزه جناحی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یارانه نقدی حق مردم است، عنوان کرد: بیش از 90 درصد مردم برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: در مراحل مختلف ثبت نام یارانه ها باید مردم اکران شوند و دولت حق ندارد به مردم توهین کرده و آنها را دسته بندی کند، هر کسی که از دریافت یارانه انصراف دهد ایثار کرده و مابقی هم حق خود را گرفته اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon