برگزاری دوره‌های استعداد یابی گلف در زنجان


برگزاری دوره‌های استعداد یابی گلف در زنجان

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت گلف زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در مقاطع مختلف به ویژه برای دانش آموزان زنجان گفت: به منظور کشف استعداد و تربیت بازیکن حرفه‌ای دوره‌های استعدادیابی در گلف زنجان برگزار می‌شود.

علی سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به برنامه‌های این هیئت در سال 93 اظهار کرد: یک دوره ویژه استعدادیابی برای افزایش تعداد ورزش کاران این رشته در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این دوره استعدادیابی برای دانش آموزان 8 تا 12 سال است٬ ابراز کرد: این دوره در تابستان امسال برگزار می‌شود.

دبیر هیئت گلف زنجان به انتخابات پیش روی این هیئت اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه 2 اردیبهشت با حضور کیکاووس سعیدی٬ رئیس فدراسیون گلف و اعضای مجمع گلف زنجان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: علی سیاح تنها کاندید این سمت در انتخابات روز سه‌شنبه است.

سیاح با اشاره به اینکه این انتخابات در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار  می‌شود٬ افزود: جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه حضور دارد.

وی به زمین‌های تمرینی گلف در زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محل تمرین ورزشکاران در ورزشگاه انقلاب بوده که علاوه بر آن زمینی در دانشگاه زنجان در حال آماده سازی است.

دبیر هیئت گلف زنجان درباره زمینه فعالیت ورزشکاران این رشته در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجان در 2 رشته گلف و مینی گلف بسیار خوب ظاهر شده‌اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon