انتقاد امام جمعه زاهدان از وزارت خارجه نسبت به وضعیت "جمشید‌ دانایی‌فر"

انتقاد امام جمعه زاهدان از وزارت خارجه نسبت به وضعیت "جمشید‌ دانایی‌فر"

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه زاهدان از معلوم نبودن تکلیف «جمشید دانایی‌فر» مرزبان ربوده شده کشورمان که فرزند ۱۰ روزه‌اش را ندیده اظهار تأسف کرد و نسبت به اینکه وزارت خارجه چشمانش را بر روی این اتفاق بست و کاری نکرد، انتقاد کرد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در حاشیه تشیع پیکر پاک معلم شهید "جواد نوروزی" در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار کرد: افراد شرور در آستانه حضور رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان می‌خواستند توسعه این استان را تحت‌الشعاع قرا دهند اما بلعکس، اعتماد و اطمینان خوبی بین مردم شیعه و سنی رقم خورد.

وی افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگری امت اسلامی نیاز به وحدت و همدلی برای رفع بحران‌های منطقه‌ای و حفظ صلح و ثبات در منطقه دارد و مسئولان می‌توانند برای این مهم و انجام وظیفه انسانی، اسلامی خود، با کمک سایر کشور‌های اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه زاهدان گفت: متأسفانه این اتفاقات اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سئوال برده و رسانه‌های خارجی مطالبی را مطرح می‌کنند که در شأن نظام نیست.

سلیمانی بیان کرد: هزاران نفر از این عزیزان ما توسط شرور‌های تکفیری در مرز‌ها به شهادت رسیده‌اند.

وی از معلوم نبودن تکلیف «جمشید دانایی‌فر» مرزبان ربوده شده کشورمان که فرزند 10 روزه‌اش را ندیده اظهار تأسف کرد و نسبت به اینکه وزارت خارجه چشمانش را بر روی این اتفاق بست و کاری نکرد، انتقاد کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon