وزیر بهداشت از ماموستا مجتهدی امام جمعه سنندج عیادت کرد


وزیر بهداشت از ماموستا مجتهدی امام جمعه سنندج عیادت کرد

خبرگزاری تسنیم: فرزند امام جمعه سنندج گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته از ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج که در یکی از بیمارستان های تهران بستری است، عیادت کرد.

سلیمان مجتهدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته از ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سننندج عیادت کرده است.

وی گفت: در این عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران و تیمی از پزشکان متخصص، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

مجتهدی با بیان اینکه دکتر سید حسن هاشمی در خلال عیادت از امام جمعه سنندج که هم اکنون در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری است ضمن گفت وگو با تیم پزشکی معالج وی در جریان آخرین وضعیت بیماری و روند درمان ماموستا مجتهدی قرار گرفت، افزود: وزیر بهداشت، ضمن صدور دستورات لازم به منظور تسریع در روند درمان و بهبودی ایشان بهبودی و شفای عاجل امام جمعه سنندج را از درگاه باریتعالی مسئلت کرد.

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی که حدود 93 سال سن دارد از سال 83 به عنوان امام جمعه سنندج منصوب شده و از سال 90 نیز به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon