سپاه در مقابله با فتنه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار بوده است

سپاه در مقابله با فتنه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار بوده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: سپاه در جهت مقابله با فتنه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار بوده است.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ این جمله نشان می‌دهد که سپاه بسیار اهمیت دارد و بازوی دوم دفاعی و نظامی ما در کنار ارتش است.

وی ادامه داد: سپاهیان نیروهایی برخواسته از متن ملت هستند و بسیار در جنگ و فتنه‌های داخلی که از ابتدای انقلاب با آن روبه رو بودیم، تأثیرگذار بوده‌اند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس افزود: وظیفه یگان‌های نظامی (ارتش و سپاه) حفاظت از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور است ضمن اینکه سپاه علاوه بر آن صیانت از اصل نظام را نیز در دستور کار دارد. همچنین سپاه در بحث فرهنگی و جنگ نرم نیز وظایف بسیار مهمی بر عهده دارد.

جعفری با اشاره به حملات و تهمت‌های دشمنان و معاندان خارجی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اگر شخص، ارگان یا نهادی تأثیرگذار نباشد کسی به آن نمی‌پردازد. هرچه قدر دشمنان قسم خورده اسلام نسبت به جایگاهی حساس شوند معنای آن این است که آن جایگاه برای حفظ نظام و مصالح مملکت نقش اساسی‌تر و مهمتری دارد.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) می‌فرمودند ما از اینکه دشمنان با ما در بیفتند که نگران نیستیم بلکه باید از روزی بترسیم که دشمن از ما تعریف کند. مشاهده کرده‌ایم که در فتنه‌های مختلف سپاه در جهت مقابله با آن بسیار تأثیرگذار بوده است و توانسته در بزنگاه‌های اصلی و گردنه‌های اساسی بازوی ولایت، رهبری و مردم برای نجات از فتنه‌ها باشند.

نماینده مردم بجنورد در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است که دشمنان باید در این شرایط غیض سپاه را داشته باشند و روشن است که سپاه در بحث‌های نظامی، صنایع دفاعی، موشک، پهبادها، جنگ نرم، مبارزه با شبیخون فرهنگی و خنثی سازی بسیاری از توطئه‌هایی که فکر نمی‌کردند اطلاعات سپاه درست عمل کند تأثیرگذار بوده است. لذا یکی از نهادهایی که دشمنان از آن عصبانی هستند، سپاه است.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon