ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است

ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری را داده و در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است.

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌ها پیشرفت کرده و این پیشرفت را مرهون خون شهدا و وجود فرماندهی معظم کل قوا و هدایت‌های ایشان است، گفت: حماسه آفرینی‌های کارکنان ارتش در دوران انقلاب و دفاع‌مقدس ثابت کرد که ارتش شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت های رهبری است.

وی افزود: حماسه آفرینی‌های کارکنان ارتش در انقلاب و دفاع مقدس باعث شد تا امام (ره) در آخرین پیام خود قبل از ارتحال‌شان که در 29 فروردین 68 صادر فرمودند از ارتشیان به دلیل این حماسه بزرگ تجلیل کنند و در این راستا رهبر فرزانه انقلاب نیز ارتش را ارتش حزب‌الله و کلمه طیبه نامیدند و این افتخار و مدال بزرگی برای ارتشیان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری داده است، چرا که ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است و امروز با اتکا به توان داخلی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته که نمونه‌های آن را هم در رژه ارتش و هم در رزمایش‌های مختلف مشاهده کردیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon