ارتباط دادن اسلام به تروریسم غیر قابل قبول است


ارتباط دادن اسلام به تروریسم غیر قابل قبول است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون احزاب متحد سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی آلمان ربط دادن اسلام به تروریسم را اقدامی غیر قابل قبول دانسته و اینکه بسیاری از تروریست ها به نام اسلام مرتکب جنایت می شوند را مسئله ای بسیار ناراحت کننده دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، " فولکر کایدر"، رئیس فراکسیون احزاب متحد سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی آلمان به مناسبت عید پاک مسیحیان در بخشی از گفتگو با روزنامه "راینیشه پست"، اظهار داشت که به اعتقاد من آزادی مذهب که به طور مستقیم از کرامت انسانی ریشه دارد از مهمترین بخش های مسئله حقوق بشر است. در اصل بدون آزادی مذهب هیچ آزادی وجود ندارد. اهمیت آزادی مذهب سالیان متمادی دست کم گرفته می شد.

وی در بخش دیگری ازاین گفتگو به مسئله اسلام هراسی اشاره کرده و تاکید کرد که ما نباید اسلام را به ترور وابسته بدانیم. این اقدامی کاملا غیر قابل قبول است. این نوعی بی عدالتی در حق شمار زیادی از مسلمانان صلح طلب است.

این سیاستمدار بلند پایه آلمانی اظهار داشت: همچنین این مسئله بسیار ناراحت کننده است که تعداد زیادی از تروریست ها از مذهب سوء استفاده کرده و به نام اسلام دست به اقدامات تروریستی می زنند. این مسئله باید همچنین در جهان اسلام با شدت بیشتری مورد انتقاد قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت