اسناد مرتبط با جاسوس بودن "ریچارد فرای" را در آینده منتشر می‌کنم


اسناد مرتبط با جاسوس بودن "ریچارد فرای" را در آینده منتشر می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه در هفته‌های گذشته هجمه‌های بسیاری علیه من در شبکه‌های اجتماعی به دلیل انتقاد از دفن فرای در اصفهان مطرح شد اما اسناد جاسوس بودن ریچارد فرای را داشته و آن را منتشر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احمد سالک شامگاه شنبه در جمع اهالی مسجد جامع اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هر سال را به نامی خاص نام‌گذاری می‌کنند و امسال نیز با ابلاغ اقتصاد مقاومتی و مطالبات فرهنگی، عنوان همه سال‌های گذشته تا کنون را در نام‌گذاری سال خلاصه کردند.

وی افزود: متاسفانه درباره سخنان ایشان تنها مردم و مسئولان به حرف بسنده کرده‌اند اما نباید به این صورت باشد و همه باید تلاش کنند و این نام گذاری را از شعار به عمل تبدیل کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های هسته‌ای گفت: چندین سال است که ما در تحریم شدید اقتصادی هستیم در مذاکرات نیز صحبت‌هایی شده و هر 2 طرف امتیازاتی به یکدیگر داده‌اند ولی آمریکایی‌ها و غربی‌ها تا اسلام و تشیع را نابود نکنند، راحت نمی‌نشینند.

وی تصریح کرد: ما خیلی ساده اندیش هستیم که به خنده‌ها و چراغ سبزها دل خوش کنیم زیرا مردم ما در طول 35سال به خوبی دشمن را شناخته‌اند.

حجت‌الاسلام سالک درباره مشکلات و بیماری اقتصادی در کشور بیان کرد: کشور ما دچار یک بیماری اقتصادی بوده زیرا از ابتدای این 35 سال، در ایران 4 شیوه اقتصادی اجرا شده که یکی از آنها تعدیل اقتصادی بوده و آن به این معنی است که سرمایه داران سرمایه دارتر شوند و نمونه از کاپیتالیسم است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد آکادمیک یا همان دانشگاهی که به صورت تئوری عملی شده، شیوه‌ای دیگر بوده و اقتصاد کمون و اقتصاد اسلامی که حال باید با تمام این 4 سبک بجنگد نیز اقتصاد دیگری است که کاری بسیار مشکلی را در پیش‌رو داشته و این سبک‌ها با طرفداران مختلف خود، اقتصاد بیمار را به کشور تحمیل کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای درمان این اقتصاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تشکیل کارگروه‌هایی به یک تئوری اقتصاد مقاومتی با 4 ویژگی مشارکت مردم، کاهش تصدی‌گری در حکومت، خودکفایی و کاهش واردات و افزایش صادرات دست یافته‌اند و ملت و دولت باید برای تحقق این مسئله کار انجام دهند.

وی درباره نام گذاری فرهنگی امسال تصریح کرد: در 35سال گذشته در بحث فرهگی غفلت کردیم و مدیون خون شهدا شدیم ولی در این مدت اتفاقاتی به ما ضربه‌های بدی زده و به عنوان مثال پیشرفت تکنولوژی و وسایل ماهواره‌ای بر فکر و اعتقادات جوانان ما بسیار کار می‌کند.

سالک خاطرنشان کرد: تنها مباحثی که توانسته در مدت اسلام را برای ما در ایران نگه دارد، جوانان مومن و روضه‌ها و جلسات معرفتی که مقام رهبری به خوبی به آن اشاره کردند، بوده است.

وی انقلاب ایران را معجزه قرن نامید و بیان کرد: دشمن ما حریف خیلی سر سختی است زیرا آن‌ها کشور ما را تحریم اقتصادی کرده و برنامه داشتند تا در 6ماه انقلاب را نابود کنند و با یک انقلاب مخملی یا فتنه، خود نیز وارد حرکت شوند و نام این تحریم را فلج کننده خوانده بودند اما با پشتیبانی مردم، کاری از پیش نبردند.

حجت‌الاسلام سالک افزود: ما به یاری خدا در خیلی از علم‌ها با کمک فرزندان انقلابی پیشرفت‌های خوبی کرده‌ایم و همینطور در بحث سیاسی که می‌بینید بدون جمهوری اسلامی در هیچ جای دنیا نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به بحث دفن ریچارد فرای در کنار پل خواجوی اصفهان گفت: من از همان ابتدا درباره دفن وی در اصفهان تذکراتی داده بودم ولی متاسفانه کسانی در داخل و خارج کشور از دفن وی حمایت کردند و از جاسوسی وی چشم پوشیده و تنها به مقالات و کتاب‌های او اشاره دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شبکه‌های اجتماعی نیز به بنده خیلی توهین شد ولی مهم نیست چون برای حرف‌هایم اسنادی دارم و در آینده این اسناد را منتشر می‌کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon