بانک‌ها زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری در اردبیل را فراهم کنند


بانک‌ها زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری در اردبیل را فراهم کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: بهتر است نظام بانکی موانع اصلی روی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را برطرف کنند و به تقویت جبهه اقتصاد ملی و مقاوم کمک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر برای یک سرمایه گذار دریافت تسهیلات بانکی به مانند گذشتن از هفت خان رستم است چرا که همچنان بخشنامه های دولت قبلی در ایجاد موانع برای سرمایه گذاران به شکل کامل برطرف نشده است.

وی گفت: در هفت‌ماه گذشته کار دولت ابطال بخشنامه ها و مقررارت دست و پاگیر مسیر سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران بوده در حالی که با برطرف شدن این مانع سرمایه گذاری جان تازه ای در این استان می گیرد.

پیرموذن بیان کرد: نظام پیچیده اداری در دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی زمینه ای را فراهم کرده تا بسیاری از سرمایه گذاران از دریافت این تسهیلات انصراف دهند و یا به ادامه این امر امیدوار نباشند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل سهولت در دریافت تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی را مهم برشمرد و افزود: در استان اردبیل همه آستین بالا زدند تا موانع را یکی پس از دیگری برطرف و حتی سرمایه گذاران فراری را نیز دوباره به این چرخه باز گردانند.

وی تصریح کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به اعتمادآفرینی در عرصه اقتصادی و حضور سرمایه گذاران نیاز داریم که در این باب استاندار اردبیل قدم های خوبی را در ماه های اخیر به ویژه برگزاری جلسات منظم گفت و گوی دولت و بخش خصوصی فراهم کرده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon