کشف بیش از ۹۸ تن مواد مخدر در کرمان


کشف بیش از 98 تن مواد مخدر در کرمان

خبرگزاری تسنیم: رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: در سال گذشته ۹۸ تن و ۲۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق آمار موجود میزان کشفیات مواد مخدر سال گذشته در استان کرمان نسبت به مدت مشابه قبل از آن 73 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این رابطه نیز سال گذشته 7 هزار و 300 پرونده وارد دادگاه شده که در همین مدت نیز 7 هزار و 400 پرونده رسیدگی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان ورودی پرونده‌های مواد مخدر در استان افزایش داشته است.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان با بیان اینکه در سال گذشته نیز 10 باند سازمان یافته مواد مخدر در استان کرمان متلاشی شد، گفت: بیشتر پرونده‌های جرائم سازمان یافته مواد مخدر رسیدگی شده است و برخی نیز به لحاظ مهم بودن پرونده‌ها در حال تحقیق هستند.

سالاری  با اشاره به افزایش حجم ورودی و کشفیات مواد مخدر در سال گذشته، گفت: این نشان از عزم جدی مسئولان مبارزه با مواد مخدر دارد که برای برخورد با این پدیده شوم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات قوه قضائیه در برخورد با مخلان امنیت جامعه، خوشبختانه در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مشکلی وجود ندارد و روز به روز بر شدت برخورد با این افراد که تهدیدی برای سلامت جامعه هستند، افزوده می‌شود.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان بیان کرد: سال گذشته نیز سه باند جرائم امنیتی که با سرویس‌های جاسوسی بیگانه همکاری می‎کردند، دستگیر شدند.

سالاری تصریح کرد: اعضای این باندها 15 نفر بودند که اقدام به جمع‎آوری اطلاعات برای سرویس‎های جاسوسی بیگانه می‎کردند که همه آنها به سزای اعمال خود می‎رسند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع جرائم سازمان یافته، رسیدگی به این جرائم به شکل فوق‌العاده انجام می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon