دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند گزینه نظامی را به اجرا بگذارند


دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند گزینه نظامی را به اجرا بگذارند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند گزینه نظامی را به اجرا بگذارند، زیرا قدرت بازدارندگی ایران، حاصل خون شهدا و تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم برای دسترسی به دانش روز با اتکا به خداوند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جمع کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: همه مسئولان استان مسائل و مشکلات عمرانی را پیگیری می‌کنند تا با همدلی دولت و مجلس کارهای بزرگی در زمینه اقتصاد انجام شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد دانش بنیان، افزود: علم باید به تولید ثروت منجر شود و این امر با ایجاد مبانی علم و دانش تحقق می‌یابد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه‌گذاری برای علم ضروری است و تاکنون زمینه‌های خوبی در راستای توسعه دانش بنیان در کرمان ایجاد شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه تکیه بر علم و فناوری‌های نوین، سبب خلاف ادعای دشمنان شده که همیشه می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است، تصریح کرد: دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند گزینه نظامی را به اجرا بگذارند، زیرا قدرت بازدارندگی ایران، حاصل خون شهدا و تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم برای دسترسی به دانش روز با اتکا به خداوند است.

وی با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری روشنگر راه پیش روی جامعه هستند، گفت: فرهنگیان کرمان باید با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، مسیر توسعه علمی را باجدیت پیش ببرند و دانش‌آموزان را در همه زمینه‌ها توانمند سازند و بدانند که عزت و اقتدار ایران اسلامی از مسیر توانمندی علمی و خودباوری ظهور و بروز پیدا می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز در این نشست، اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک در بخش کم برخوردار و محروم شهر واقع شده و  مهاجرت خانواده‌ها از روستا به شهر به دلایل مختلف از جمله خشک‌سالی و افزایش جمعیت، این ناحیه را با کمبود فضای آموزشی مواجه ساخته است.

علی زنگی آبادی با اشاره به اینکه استعدادهای فراوانی در حوزه آموزش و پرورش ناحیه یک وجود دارد، خاطرنشان کرد: شاهد موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان این ناحیه هستیم که استفاده از امکانات بیشتر و بهره‌گیری از توانمندی نیروی انسانی سبب پیشرفت این ناحیه می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon