راهپیمایی گسترده ساکنان القلمون در حمایت از ارتش سوریه


راهپیمایی گسترده ساکنان القلمون در حمایت از ارتش سوریه

خبرگزاری تسنیم: ساکنان القلمون در حومه دمشق با برگزاری راهپیمایی گسترده حمایت خود را از ادامه عملیات ارتش علیه گروه‌های مسلح در مناطق مخلتف اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، ساکنان تعدادی از مناطق القلمون در حومه دمشق با برگزاری راهپیمایی گسترده ضمن تقدیر و تشکر از ارتش سوریه به‌سبب برقراری ثبات در مناطق خود بر حمایت از ادامه مبارزه با گروه‌های تروریستی تأکید کردند.

در این راهپیمایی که از رأس المعره به الجبه و عسال الورد تا مناطق مجاور مرز لبنان در منطقه یبرود و جبعدین در جنوب غرب معلولا برگزار شد پرچم‌های سوریه حمل شد و سرودهای ملی نواخته شد.

حسین مخلوف استاندار استان حومه دمشق از تلاش برای احیای زیرساخت‌ها در این استان و خدمات رسانی به شهروندان سوری مطابق برنامه زمانی مشخص در مناطقی از القلمون که ارتش سوریه آنها را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرده است خبر داد.

وی بیان کرد: تمرکز در حال حاضر برای تأمین نیازهای خدماتی در زمینه‌های آب و برق، بهداشت، مدارس، درمانگاه‌ها و نیازهای کشاورزی است.

لازم به ذکر است که ارتش سوریه در اواخر ماه مارس گذشته و پس از دو هفته از آزادسازی یبرود موفق به تسلط بر رأس المعره شد و مناطق معلولا، الجبه، الصرخه و جبعدین را در اواسط ماه جاری میلادی به تسلط خود درآورد و پس از آن عسال الورد و حوش عرب را آزاد کرد. منطقه القلمون از قاره در شمال تا رنکوس در جنوب امن شده است و ارتش سوریه ده‌ها گذرگاه غیرقانونی تروریست‌ها از این مناطق به مرزهای لبنانی را بسته است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی