چهارمین وزیر دولت یازدهم از مجلس کارت زرد گرفت

چهارمین وزیر دولت یازدهم از مجلس کارت زرد گرفت

خبرگزاری تسنیم: پس از بررسی پاسخ وزیر آموزش و پرورش به سؤال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر فانی نتوانست نمایندگان را قانع کند و از مجلس کارت زرد گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بررسی سؤال عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دستور کار جلسه علنی صبح امروز پارلمان قرار گرفت.

در جلسه امروز دو سؤال از وزیر آموزش و پرورش پرسیده شد که سؤال نخست مربوط به سه نفر از نمایندگان درباره علت به‌کارگیری افراد در سنین بازنشستگی در وزارت آموزش و پرورش بود.

سؤال بعدی مربوط به 15 نفر از نمایندگان بود که در جلسه امروز دو نفر از سؤال‌کنندگان از سؤال خود انصراف دادند.

این نمایندگان نیز از وزیر پرسیده بودند: علت سیاسی بودن انتصاب مدیران وزارت آموزش و پرورش بدون منطق کارشناسی و شایسته‌سالاری چیست؟

در جلسه امروز نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان وزیر و نمایندگان سؤال‌کننده، با 71 رأی موافق، 115 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 202 نماینده در صحن علنی اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده‌اند و بنابراین چهارمین کارت زرد مجلس به کابینه دولت یازدهم داده شد.

پیش از این وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مجلس کارت زرد گرفته‌اند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon