ورزشکاران لرستانی ۱۲ مدال کسب کردند


ورزشکاران لرستانی 12 مدال کسب کردند

خبرگزاری تسنیم: در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشور انتخابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان کشور، ورزشکاران لرستانی موفق به کسب ۱۲ مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور انتخابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشور با مدال آوری ورزشکاران لرستانی به پایان رسید.

در این رقابت‎ها که با حضور 94 کشتی‎گیر  و به مدت دو روز در سالن ورزشی ناشنوایان تهران برگزار شد ورزشکاران لرستانی موفق به کسب 12 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در مسابقات کشتی فرنگی در رده جوانان در وزن های 55، 66 و 74 کیلوگرم به ترتیب مراد رضایی، مجتبی اولاد قباد و پیمان صحرایی صاحب مدال طلا شدند.

در وزن های 50 و 85 کیلوگرم مجتبی اسدی بیژوند و احمد امینی صاحب مدال نقره شدند و در وزن 66 کیلوگرم نیز رضا کاکویی صاحب مدال برنز شد.

در مسابقات کشتی آزاد رده نوجوانان در وزن های 54 و 69 مهدی رستمی و شیرزاد مهکی صاحب مدال طلا شدند.

در مسابقات کشتی آزاد در رده جوانان، در وزن 50 کیلوگرم سید صادق ابوالوفایی صاحب مدال طلا شد و وزن 74 کیلوگرم بهروز امیری‎ندری صاحب مدال نقره شد و در وزن های 66 و 85 کیلوگرم فرشاد دریکوند و علی مرادی  صاحب مدال برنز شدند.

در پایان این مسابقات ورزشکاران لرستان با کسب 6 طلا، 3 نقره و 3 برنز عملکرد خوبی داشتند.

افراد برتر باید برای حضور در رقابت‎های جهانی ارمنستان که از 11 تا 16 مهرماه 93 در کشور ارمنستان برگزار می‎شود، در اردو حضور یابند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon