توزیع داروی بیماران خاص خراسان شمالی به هلال احمر واگذار شد

توزیع داروی بیماران خاص خراسان شمالی به هلال احمر واگذار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تهیه و توزیع داروهای مورد نیاز بیمارن خاص خراسان شمالی به هلال احمر این استان واگذار شد.

حامد سجادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار کرد: پیش از این داروهای مورد نیاز بیماران خاص خراسان شمالی از طریق بیمارستان امام رضا (ع) در اختیار متقاضیان قرار می گرفت اما بر اساس تفاهم نامه ای که بین جمعیت هلال احمر  و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منعقد شده، از اردیبهشت ماه امسال بیماران خاص داروهای خود را از هلال احمر تهیه می کنند.

وی تاکید کرد: حجم بالای امور در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سبب شد تا امر تهیه و توزیع داروهای مورد نیاز بیماران خاص این استان برای رسیدگی بهتر به آنان به جمعیت هلال احمر واگذار شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که میان معاونت درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان بسته شده، خدمات پزشکی در کلینیک ها برای معلولان و جانبازان نیز به این جمعیت واگذار می شود.

سجادی افزود: هم اکنون 70 درصد از خدمات رسانی به جانبازان و معلولان خراسان شمالی توسط جمعیت هلال احمر این استان انجام می شود که با تجهیز و تهیه امکانات، بقیه خدمات نیز در کلینیک های این استان قابل ارائه است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی و توان بخشی به معلولان در کلینیک ها و پاراکلینیک ها نیاز به تجهیزات دارد اظهار کرد: تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز در دست پیگیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: خدمات رسانی در کلینیک ها از اردیبهشت ماه امسال قابل ارائه است اما تجهیز پاراکلینیک ها چند ماهی زمان نیاز دارد.

سجادی تاکید کرد: خدمات پزشکی در کلینیک ها با قیمت و تعرفه های دولتی انجام می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon