ناداوری سبب باخت تیم سیاه‌جامگان برابر پیکان بود

ناداوری سبب باخت تیم سیاه‌جامگان برابر پیکان بود

خبرگزاری تسنیم: مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: اشتباهات داوری آسیب‌های جبران ناپذیری به تیم ساه جامگان وارد کرده است و داوری‌ها باید دقت خود را بالا ببرند.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: تیم پیکان بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و همین عامل سبب شد بازی دیشب در مقابل این تیم را واگذار کنیم و بنده پیروزی تیم پیکان را تبریک عرض می‌کنم.

مالک باشگاه سیاه جامگان با بیان اینکه ناداوری و عکس‌العمل تماشاچی‌ها علت باخت مفابل تیم ما بوده است، تصریح کرد: تیم سیاه جامگان، تیم جوانی است و با گل نخست که خورده‌ایم روحیه آنها تضعیف شد.

عباسی افزود: اشتباهات زیاد از سوی داوری‌ها برای تیم‌مان ایجاد شد، گل نخستی که زدیم آفساید نبوده و ضربه هند گرفته شده درست نبود و پنالتی به هیچ عنوان نباید گرفته می‌شد.

وی تأکید کرد: اشتباهات داوری آسیب‌های جبران ناپذیری به تیم سیاه جامگان وارد کرده است و داوری‌ها باید دقت خود را بالا ببرند.

مالک باشگاه سیاه جامگان بابیان اینکه به هیچ عنوان انتظار باخت در مقابل تیم پیکان را نداشته‌ایم، تصریح کرد: تیم ما تمام تلاش خود را در بازی کرد و متأسفانه در بازی دو موقعیت گل را از دست دادیم.

عباسی افزود: امسال نتوانسته‌ایم طبق برنامه پنج ساله عمل کنیم و صعود تیم سیاه‌جامگان تنها هدف ما برای آینده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon