وضع مقررات منع رفت و آمد در شهر اسلاویانسک اوکراین


وضع مقررات منع رفت و آمد در شهر اسلاویانسک اوکراین

خبرگزاری تسنیم: پس از درگیری‌های شدید شب گذشته در شهر اسلاویانسک اوکراین مقررات منع رفت و آمد در این شهر برقرار شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از صدای روسیه، شهردار موقت اسلاویانسک در شرق اوکراین تاکید کرد: پس از درگیری های خونین شب گذشته از امروز صبح مقررات منع رفت و آمد برقرار کرده ایم و هیچ شخص غریبه‌ای نباید در خیابان‌ها باشد.

بر اساس این گزارش تحولات شهر اسلاویانسک در شرایطی است که مردان مسلح ناشناس شب گذشته در مناطقی از این شهر با یکدیگر درگیر شدند. این شهر از هفته گذشته تاکنون در محاصره نیروهای امنیتی اوکراین قرار دارد تا عملیات موسوم به عملیات ضد تررویستی را اجرا کنند.

مخالفان طرفدار نظام فدرالی در روزهای اخیر تعدادی از ساختمان های دولتی این شهر را در اختیار گرفته اند و حاضر نشدند پس از پایان مهلت دولت کی یف از این ساختمان‌ها خارج شوند. منابع بیمارستانی شهر اسلاویانسک نیز اعلام کردند، حال 2 مجروح درگیری‌های شب گذشته خوب و رضایت بخش است.

در حادثه ای دیگر نیز امروز یکشنبه بر اثر حمله مهاجمان ناشناس به یک پست بازرسی در شهر اسلاویانسک یک نفر کشته شد و 2 نفر دیگر زخمی شدند. 7 نفر از مهاجمان نیز بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی اوکراین کشته یا زخمی شده‌اند.

بحران اوکراین در شرایطی هنوز ادامه دارد که کشورهای غربی روسیه را به دست داشتن در تحولات شرق این کشور متهم کرده‌اند. مسکو به شدت این ادعاها را رد کرده است.
انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان