بانوان شهرستان صومعه‌سرا رایگان ویزیت شدند


بانوان شهرستان صومعه‌سرا رایگان ویزیت شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز ویزیت رایگان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه صومعه‌سرا به مناسبت روز زن انجام گرفته است، گفت: بانوان صومعه سرایی در این طرح رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه‌سرا، مهدی مقدم‌راد در حاشیه برگزاری ویزیت رایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول تا هفتم اردیبهشت امسال هفته جهانی سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی است.

وی با بیان اینکه روز زن است و این روز را به همه بانوان جامعه تبریک عرض می‌کند، افزود: با توجه به اینکه زنان از ارکان اصلی و مهم در سیاستگذاری سلامت جامعه هستند، مسئله سلامت زنان را با یک روز ویزیت رایگان با دو دکتر عمومی و متخصص انجام داده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا گفت: بیماری های بسیار زیادی در جامعه زنان وجود دارد که در ابتدای کار بدون علامت و کم علامت است.

مقدم‌راد تصریح کرد: با چکاف‌های خفیف و بدیهی می‌شود بیماری‌ها را کنترل کرد و از بروز عوارض و بیماری‌های ناشی از غفلت پیشگیری کرد.

وی با بیان اینکه تمام آموزش‌های هفته سلامت امسال آموزش خودمراقبتی است، خاطرنشان کرد: فشار خون بالا و دیابت از عمده‌ترین بیماری‌هایی است که در ویزیت رایگان با آن روبه‌رو هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا با بیان اینکه در شهرستان در مراکز مختلف ویزیت رایگان را مکرر انجام می‌دهند، تاکید کرد: در حال حاضر به سیستم اداری این شهرستان ورود کرده‌اند و کارمندان ادارات را رایگان ویزیت می‌کنند.

مقدم‌راد با بیان اینکه امروز ویزیت رایگان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه صومعه‌سرا انجام گرفته است، اظهار کرد: بانوان در این طرح رایگان ویزیت شدند.

انتهای‌پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon