همزمان با سالروز عملیات بازی دراز، راهیان نور غرب و شمال‌غرب کلیدخواهد خورد

همزمان با سالروز عملیات بازی دراز، راهیان نور غرب و شمال‌غرب کلیدخواهد خورد

خبرگزاری تسنیم:دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: نیمه اول اردیبهشت ماه، همزمان با سالروز عملیات بازی دراز راهیان نور غرب و شمال‌غرب کلیدخواهد خورد.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب گفت: جلسه‌ای را در هفدهم فروردین93 در کرمانشاه داشتیم و در آن برنامه‌ریزی و هدف گذاری‌های لازم صورت گرفته تا در نیمه اول اردیبهشت همزمان با سالروز عملیات بازی دراز اردوی راهیان نور غرب را برگزار کنیم. جمعیت عظیمی هر ساله آنجا حضور پیدا می‌کنند و راهیان نور غرب و شمالغرب به حول و قوه الهی از آنجا کلیدخواهد خورد. علاوه بر اینکه الان به صورت پراکنده و غیر رسمی آنجا زائران حضور پیدا می‌کنند. از نیمه اول اردیبهشت ماه به طور رسمی طی آیین و برنامه‌ای که در قله‌های بازی دراز محل شهدای عزیز و شهدای گمنام مدفون در آنجا برگزار می‌شود، شروع رسمی راهیان نور غرب و شمال غرب اعلام خواهد شد.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی شده که به امید خدا اهتمام جدی‌تری نسبت به زیر ساخت‌ها، توجه و اهتمام مضاعف‌تری در خصوص زیارتگاه‌ها و یادمان‌هایی که آنجا هست، صورت بگیرد. نقشی که عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس در کردستان و در غرب داشته‌اند و با توجه به پیچیدگی این عملیات‌ها، تاثیرگذاری و حساسیتی که وجود داشت، روایتگری آنجا نیز حساسیت خود را دارد. عملیات‌ها و قلل سر به فلک کشیده کردستان تعریف خواست خودش را در جنگ داشت و از سختی‌های خاصی برخوردار بود. لذا روایتگری آنجا اگر درست صورت بگیرد، تاثیر خوبی بخصوص بر روی قشر جوان و نوجوان دارد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران