حضرت زهرا(س) ارزشمند ترین معیار شیعیان است


حضرت زهرا(س) ارزشمند ترین معیار شیعیان است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پاکدامنی و شیوه عبادت حضرت زهرا(س) مایه مباهات تمام مسلمانان جهان است و این معیاری ارزشمند برای ما شیعیان در سعادتمندی دنیوی و اخروی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،حجت الاسلام محمدعلی قاصدی در همایش بزرگداشت روز زن با حضور جمعی از بانوان شاغل، در دادگستری استان اردبیل با تبریک سالروز میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و سالروز ولادت با سعادت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: بزرگان دینی همواره الگویی ارزشمند برای همه هستند.

وی تصریح کرد: کردار و گفتار ائمه اطهار(ع) همیشه چراغ فروزان راه بوده و است و بی شک عزت و عظمت ملت ایران نیز ناشی از الگوبرداری از ائمه اطهار(ع) و به ویژه فاطمه زهرا(ع) است.

قاصدی با تشریح جایگاه و مقام حضرت فاطمه(س)نزد خداوند متعال گفت: تمام ویژگی های رفتاری آن حضرت بی نظیر در جهان خلقت است و پاکدامنی و شیوه عبادت آن حضرت مایه مباهات تمام مسلمانان جهان است و این معیاری ارزشمند برای ما شیعیان در سعادتمندی دنیوی و اخروی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نقش والای زن در تربیت جامعه افزود: نوع تربیت فرزندان در خانه ارتباط مستقیم با ویژگی های رفتاری مادر دارد و می تواند کودک را در بزرگسالی مایه خیر و برکت و یا مایه هلاک و بدبختی یک جامعه قرار دهد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon