حضور منتخبان مسابقات اذان اردبیل در مسابقات کشوری


حضور منتخبان مسابقات اذان اردبیل در مسابقات کشوری

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور و برگزاری مرحله نهایی مسابقات اذان، ابتهال و هم خوانی منتخبان استان اردبیل در این ۳ رشته معنوی حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری در تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقات قرآن و احکام در اردبیل اظهار کرد: برگزاری مسابقات میدان رقابتی خوبی برای منتخبان استانی است تا بتوانند در رقابت با سایر استان ها توانشان را نشان دهد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که در رشته های اذان، ابتهال، مدیحه سرای و همخوانی قرآن کریم برگزارمی  شود بیش از 550 منتخب کشوری با هم رقابت می کنند تا از بین آنها نفرات برتر انتخاب شوند.

حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات در سه رشته اذان، ابتهال، همخوانی و مدیحه سرایی با حضور برادران و خواهران، از دهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در دو رشته انفرادی اذان و ابتهال 3 نفر و در رشته گروهی همخوانی 5 گروه برگزیده از استان اردبیل شرکت می کنند.

وی تعداد شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و مدیحه سرایی را حدود 550 نفر از 31 استان کشور بیان کرد و افزود: این تعداد راه یافتگان به مسابقات از برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات هستند که از استان اردبیل در بخش برادران گروه تواشیح و همخوانی قرآن کریم سبحان و در بخش خواهران گروه تواشیح و همخوانی قران کریم الزهرا(س) هردو از مشکین شهر و خانم کبری احمدزاده در رشته ابتهال و آقایان رسول تمجیدی در رشته اذان و پیمان کاظمی در رشته ابتهال به این مسابقات اعزام می شوند.

مشهوری تصریح کرد: به نفرات برگزیده هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، همخوانی و مدیحه سرایی در پایان مسابقات جوایز ارزنده و نفیسی اهدا می شود.

وی بیان کرد: توجه ویژه به اذان به عنوان نماد و شعار مسلمانان و مقدمه اقامه نماز و دعوت مسلمانان به این مهم می تواند در جهت اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در این مسابقات مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon