۸۵۰نفر استخدامی در اردبیل منتظر تامین منابع اعتباری هستند


850نفر استخدامی در اردبیل منتظر تامین منابع اعتباری هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ۸۵۰نفر استخدامی اردبیل منتظر تامین منابع اعتباری هستند و تا زمانی که منابع پرداختی استخدامی های جدید در استان اردبیل از سوی مجلس و دولت تامین نشود جذب آنها غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم مظفری در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها در اردبیل اظهار کرد: استخدامی های اواخر دهم بی برنامه و بدون پشتوانه تامین منابع مالی انجام شده به طوری که در اکثر استان ها جذب این افراد با وجود اتمام مراحل متعدد استخدامی و اداری ناممکن شده است.

وی تصریح کرد: به نظر می  رسد در بخش تامین این منابع استان ها اختیاری ندارند و باید به صورت ملی این مشکل برطرف و نواقص حل شود تا با برطرف شدن این چالش ها مسیر استخدام نیروهای جدید فراهم آید.

مظفری بیان کرد: برای به کار گیری 850 نفر با حقوق میانگین 10 میلیون ریال در ماه نیازمند اعتباری بالغ  بر 100 میلیارد تومان در سال هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: این در حالی است که این اعتبار در بودجه استان پیش بینی نشده و به همین دلیل تا زمانی که اعتبار تامین نشود، نمی توان نیروها را به کار گرفت.

وی تشریح کرد: مسئولان قبلی باید نسبت به تامین این اعتبار برنامه ریزی می کردند و قبل از تامین اقدام به جذب نیرو نمی کردند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه های استان اردبیل گفت: متاسفانه استخدام در معاونت نیروی انسانی تامین شده و قبل از موافقت در بخش بودجه اجرا شده است.
مظفری در مورد وضعیت ثبت نام یارانه ها اظهار کرد: ثبت نام طبق شرایط اعلام شده ادامه دارد و تا پایان وقت امروز به قوت خود باقی است و درباره نحوه ادامه طرح اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

وی به رقم مشخص تعداد ثبت نامی ها اشاره نکرد و افزود: استان ها به رقم ثبت نام و انصرافی ها دسترسی ندارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: خانوار هایی که بعد از ثبت نام پیامکی از سوی سایت رفاهی برای آنها ارسال نشده است نگران نباشند چرا که قرار است در این زمینه با حل  مشکلات زیرساختی پیامک اطمینان بخشی در ثبت نام موفق در سامانه رفاهی ارسال شود.

وی گفت: تا ساعت 24 امشب هم برای انصراف و هم برای جاماندگان از ثبت نام دریافت یارانه نقدی فرصت باقی است تا به این کار اقدام کنند و مشکلات پیش آمده در تغییر جمعیت خانوارها نیز در موعد مقرر رفع می شود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon