تیم فوتبال شهرداری اردبیل به حامی مالی نیازمند است


تیم فوتبال شهرداری اردبیل به حامی مالی نیازمند است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل کفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته یک کشور به حامی مالی غیر دولتی نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج در دیدار با شهردار اردبیل و مسئولان تیم باشگاه شهرداری اردبیل اظهار کرد: این صعود می تواند نقطه عطفی در تحول آفرینی ورزش این خطه به ویژه فوتبال باشد تا استعدادهای ناب در این استان در سطح ملی معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مسابقات لیگ دسته یک کشور یک امر ضروری است.

بهتاج افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان با تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری حامی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: صعود تیم شهرداری به مسابقات  لیگ یک پس از سال ها توانست شور و نشاط و شادی را به مردم و علاقمندان به ورزش استان به ارمغان آورد و این خوشحالی با حمایت همگانی از این تیم باید تداوم داشته باشد.

بهتاج بیان کرد: برخی ها معتقدند که صرف اعتبارات مالی برای ورزش اشتباه است ولی باید این فرهنگ در کشور و استان نهادینه شود که هزینه در حوزه ورزش در واقع، سرمایه گذاری در حوزه سلامت و حفظ نشاط و سرمایه های اجتماعی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل بازوی توانمند اداره کل در اجرای برنامه های ورزش همگانی است و همکاری نزدیک شهرداری با اداره کل آثار مثبتی در گسترش فرهنگ ورزش در اردبیل داشته است.

در این جلسه شهردار اردبیل گفت: صعود تیم فوتبال شهرداری به لیگ نتیجه حمایت های شورای شهر و مسئولان شهر بود و امیدواریم با تداوم این حمایت ها این تیم بتواند از شان و جایگاه فوتبال استان در مسابقات لیگ یک دفاع کند.

صدیف بدری افزود: از اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیریت جدید آن انتظار داریم این تیم را به لحاظ مالی، نرم افزاری و فنی حمایت کند.

وی تشریح کرد: به یقین حفظ تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک و کسب رتبه مناسب در این مسابقات با همکاری و همدلی و هم افزایی دست اندرکاران ورزش استان و دیگر دستگاه های فرهنگی و اقتصادی ممکن است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon