مدیران صدا و سیمای اردبیل با آیت الله سید حاتمی دیدار کردند


مدیران صدا و سیمای اردبیل با آیت الله سید حاتمی دیدار کردند

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت میلاد دردانه رسول گرامی اسلام حضرت زهرا(س) مدیران و مسئولان صدا و سیمای مرکز اردبیل با حضور درمنزل آیت الله سیدابراهیم سید حاتمی با او ملاقات کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این دیدار که عصر امروز و در منزل نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری انجام شد آیت الله سید حاتمی اظهار کرد: انفاس قدسیه حضرت زهرا(س) در حقیقت برای شیفتگان معرفت و عصمت همواره تاثیرگذار بوده به طوری که امروز همه از برکت وجود این بانوی بزرگ و کرامات و سیره مهذب او بهره می بریم.

وی تصریح کرد: الگوگیری از این بانوی نورانی و درخشان عالم اسلامی برای هر مرد و زن ضروری است به طوری که راه و رسم اطاعت محض از خداوند و پیمودن مسیر حق و عدالت را به همه ما نشان می دهد که سرمنزل آن سعادت ابدی است.

آیت الله سید حاتمی با برشمردن ابعاد شخصیتی صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) افزود: این بانوی بزرگ در حیا و عفت محک بی بدیل و شاخصه ممتاز برای همه بانوان ماست که می تواند درس جاودانه دور شدن از هواهای نفسانی و پیوستن به حقیقت معرفت الله باشد.

دراین دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با آرزوی شفای کامل برای آیت الله سید حاتمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و ملاقات با ذریه حضرت زهرا(س) را افتخاری بزرگ و ماندگار برای مجموعه مدیران و مسئولان رسانه ملی اعلام کرد.

عبدالله مددی اظهار کرد: در تبعیت و اطاعت پذیری از بانوی فضیلت ها حضرت زهرا(س) همه باید مکتب بزرگان و ذریه آن حضرت را غنیمت بشماریم و از آن بهره بگیریم.

آیت الله سید ابراهیم سید حاتمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در روزهای گذشته دچار نقاهت شده بود که روند مداوا و معالجه او به خوبی درحال انجام است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon