بزرگترین پروژه عمرانی دولت یازدهم در اردبیل کلنک زنی شد


بزرگترین پروژه عمرانی دولت یازدهم در اردبیل کلنک زنی شد

خبرگزاری تسنیم: همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) عملیات احداث بزرگترین طرح عمرانی دولت یازدهم چهار خطه کردن محور اردبیل-مشگین شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در محل اجرای این پروژه برگزار شد استاندار اردبیل اظهار کرد: با چهار خطه شدن محور اردبیل-مشگین شهر به طول 46 کیلومتر نه تنها از بار ترافیکی این مسیر کاسته می شود بلکه میزان تصادفات و تلفات رانندگی به حداقل می رسد.

مجید خدابخش بیان کرد: این پروژه با کارفرمایی راه و شهرسازی و پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا اجرایی و عملیاتی می شود و قرار است در کوتاه ترین فاصله زمانی و کمتر از دو سال این پروژه به سرانجام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما یک فرایند مطلوب و مناسبی را با مساعد شدن وضعیت اعتبارات استانی با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در تکمیل پروژه های نیمه تمام شاهد می شویم که البته در این زمینه بخش خصوصی یاریگر و پشتیبان ماست.

خدابخش از تکمیل پروژه های نیمه تمام نظیر راه آهن اردبیل، بیمارستان پارس آباد، پتروشیمی، واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل و پایاب سد خداآفرین خبر داد و گفت: انتظار ما این است که بخش مهمی از این پروژه ها با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی و اجرایی شود.

ساخت 15 تقاطع غیرهمسطح در محور اردبیل - مشگین شهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت: عملیات چهار خطه کردن محور اردبیل-مشگین شهر از دو سمت شروع شده به طوری که از اردبیل تا سه راهی صحرا و از مشگین شهر تا فخر آباد این پروژه اجرایی شده است.

علی حیدری اظهار کرد: 46 کیلومتر از عملیات اجرای این پروژه با پیگیری استاندار و نمایندگان توسط قرارگاه سازندگی خانم الانبیا اجرا می شود.

وی افزود: این محور از پر حادثه خیزترین محورهای ارتباطی استان اردبیل است که 35 درصد تصادفات فوتی و جرحی در این محور رخ می دهد که قرار است در تکمیل این مسیر 15 تقاطع غیرهمسطح در محل تلاقی جاده با تردد روستاییان احداث شود.

حیدری با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه 120 میلیون تومان اعتبار هزینه می شود، گفت: ما در اکثر محورها عملیات دوبانده کردن جاده هایمان را آغاز کردیم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon