مکانیزه شدن نظرسنجی در جشنواره و اجلاس صدا


مکانیزه شدن نظرسنجی در جشنواره و اجلاس صدا

خبرگزاری تسنیم: برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا شرکت کنندگان می‌توانند به صورت مکانیزه در نظرسنجی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد میرزایی رییس کمیته اطلاعات و برنامه ریزی در خصوص برگزاری این نظر سنجی گفت: برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا نظر سنجی از شرکت کنندگان به صورت مکانیزه انجام خواهد شد.

وی افزود: در این روش مهمانان و شرکت کنندگان از طریق تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا باجه‌های اطلاع رسانی مستقر در محل برگزاری به دو زبان فارسی و انگلیسی قادر به شرکت در نظرسنجی خواهند بود.

میرزایی در خصوص زمان و شیوه اجرای نظرسنجی گفت: این نظرسنجی در افتتاحیه، اختتامیه و در زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی با استفاده از سیستم نرم افزاری به صورت مکانیزه و پس از برگزاری جشنواره به صورت مکتوب انجام خواهد شد.

رییس کمیته اطلاعات و برنامه ریزی با اشاره به سوالات نظر سنجی خاطرنشان کرد: دسته بندی درقالب چهار دسته سوالات مربوط به افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه‌های آموزشی و پس از برگزاری اجلاس تدوین گردیده و از نحوه برگزاری جشنواره، شیوه اطلاع رسانی و تبلیغات، تعامل عوامل اجرایی، برنامه ریزی و کنداکتور مراسم و... از شرکت کنندگان نظرسنجی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از نتایج این نظرسنجی‌ها برای برنامه‌ریزی دوره‌های آتی، آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف جشنواره و ارزیابی عملکرد کمیته‌های برگزار کننده استفاده می‌شود.

رئیس کمیته اطلاعات و برنامه ریزی سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا، دریافت و جمع بندی گزارش اقدامات کمیته‌ها، نظارت بر زمان بندی فعالیت کمیته‌ها و ابلاغ طرح عملیاتی جشنواره و اجلاس صدا را از جمله فعالیت‌های کمیته اطلاعات و برنامه ریزی جشنواره برشمرد و افزود: دریافت و جمع بندی لیست مدعوین، به روزرسانی سیستم همایش‌ها برای حضوروغیاب کارگاه‌های آموزشی، تدوین سوالات نظرسنجی با توجه به تغییر مکانیسم نظر سنجی و ارائه گزارش مالی و فعالیت‌های انجام شده به صورت هفتگی از اردیبهشت ماه از دیگر اقدامات مهم این کمیته خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران