شهریاری: پرسپولیس ۲۰ میلیارد تومان بیشتر از استقلال هزینه کرده است


شهریاری: پرسپولیس 20 میلیارد تومان بیشتر از استقلال هزینه کرده است

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شنیده‌ایم که مجموع هزینه‌های باشگاه پرسپولیس در این فصل ۲۰ میلیارد تومان بیشتر از استقلال بوده است.

احمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتشار لیست قراردادهای اعضای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: همه باید در جریان قراردادهای بازیکنان باشند و قرارداد همه باشگاه‌ها باید منتشر شود و تنها مختص استقلال و پرسپولیس نباشد. با شفاف‌سازی و کاری که وزارت ورزش و جوانان انجام داد، موافق هستم اما این مسئله باید برای همه تیم اتفاق بیفتد.

وی افزود: با انتشار لیست قراردادهای یک باشگاه، نتایج ورودی و خروجی یک تیم در یک فصل نشان داده می‌شود تا بتوان به راحتی عملکرد مدیران را بررسی کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص قرارداد 2 میلیارد و 300 میلیونی استقلال با آندرانیک تیموریان تصریح کرد: قراردادها توسط مدیرعامل باشگاه بسته شده و تنها شخص مدیرعامل در جریان بستن قراردادها بود. ما تنها گزارش این قراردادها را را دریافت می‌کردیم و این مدیرعامل باشگاه و معاونانش بودند که با بازیکنان قرارداد می‌بستند.

شهریاری در مورد اینکه موافق بستن قرارداد بالای 2 میلیاردی بود یا نه، گفت: بستن قرارداد‌های این چنین بستگی به بازیکن و شرایط دارد. شاید با بازیکنی چنین قراردادی می‌بستم و شاید هم این کار را نمی‌کردم. از طرفی باید دید شرایط مذاکره مدیرعامل و بازیکن به چه صورت بوده که چنین قراردادی بسته شده است.

وی درباره هزینه زیاد استقلال در این فصل نسبت به پرسپولیس عنوان کرد: هنوز لیست قراردادهای دو باشگاه را مقایسه نکرده‌ام و نمی‌دانم لیست‌های منتشر شده مورد تایید قرار گرفته یا نه چون پس از انتشار لیست قراردادهای اعضای تیم پرسپولیس، آنها نسبت به آن اعتراض داشتند و مدعی بودند قراردادهای‌شان به این شکل نبوده است. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شنیده‌ایم که مجموع هزینه‌های باشگاه پرسپولیس در این فصل 20 میلیارد تومان بیشتر از استقلال بوده است. البته منظور از این هزینه تنها قرارداد بازیکنان باشگاه پرسپولیس نیست، بلکه مجموع هزینه‌های این باشگاه است که نسبت به باشگاه استقلال 20 میلیارد بیشتر هزینه کرده‌اند.

شهریاری با اشاره به وضعیت استقلال برای فصل آینده گفت: باید نیروهای جوان کنار بازیکنان با تجربه جذب تیم شوند تا میانگین سنی تیم پایین بیاید. قطعا با برنامه‌ریزی مناسب و انجام تمرینات بدنسازی نتایج خوبی در فصل آینده خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon