بانوان نمونه و فعال اردبیل تجلیل می‌شوند


بانوان نمونه و فعال اردبیل تجلیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری جشن بزرگ روز زن همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن از سوی شهرداری اردبیل و تجلیل از بانوان منتخب و نمونه اردبیل در این جشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهنام فتحی در جلسه هماهنگی جشن بزرگ روز زن اظهار کرد: این جشن با همکاری شهرداری اردبیل و همکاری دفتر امور بانوان استانداری اردبیل و با اجرای سازمان فرهنگی ورزشی در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری رضازاده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری جشن روز زن شهرداری اردبیل ساعت 17 روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه است، افزود: این جشن با شعار "زن، شادابی و امید به آینده" برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری برنامه های مفرح و شاد در این مراسم خبر داد و گفت: شهرداری اردبیل در نظر دارد با برگزاری این جشن مقام و منزلت زن را گرامی داشته و فرصت نشاط و شادی را برای میهمانان خود تدارک ببیند.

فتحی با تشریح تأکیدات شهردار اردبیل در باره اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی در شهر، هدف از اجرای این جشن را ارتقای فرهنگ نشاط و شادابی خانواده ها برشمرد و تصریح کرد: شاداب سازی زندگی شهری در مناسبت های مختلف از اهداف فرهنگی شهرداری اردبیل است.

وی گرامیداشت روز زن و سالروز تولد امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف این برنامه فرهنگی بیان و تاکید کرد: در حاشیه این مراسم برخی از بانوان منتخب اردبیل تجلیل می شوند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل خواستار تعامل دستگاه ها در برگزاری بهینه این جشن شد و افزود: پیشنهاد ادارات و دستگاه های فرهنگی در نحوه برگزاری این جشن مورد ارزیابی قرار گرفته و از نظرات سازنده استفاده شده است.

فتحی با بیان اینکه همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در 31 فروردین ماه نیز همایش بانوی آفتاب با مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی به ویژه شهرداری اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در این همایش از بانوی شهروند نمونه از سوی شهرداری اردبیل تجلیل شد.

وی از انتخاب نرگس خاتون نجفی مجتهد اردبیلی به عنوان بانوی شهروند نمونه استان خبر داد و گفت: این بانوی اردبیلی به دلیل ارائه طرح های تخصصی و علمی در زمینه پرورش و تولید گل و گیاه و نیز تبدیل گیاهان بی ثمر به با ثمر انتخاب شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon