صدور کارت ملی هوشمند برای ۱۵ ساله‌های اردبیل اولویت دارد


صدور کارت ملی هوشمند برای 15 ساله‌های اردبیل اولویت دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: صدور کارت ملی هوشمند در اردبیل برای کسانی در اولویت است که به سن ۱۵ سالگی رسیده و متقاضی عکس دار کردن شناسنامه خود و دریافت کارت ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبداله امینی در همایش هفته زن و تجلیل از خانواده و سادات ثبت احوال استان اردبیل با بیان اینکه زنان نقش آفرینان نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: سربلندی و عزت جمهوری اسلامی مدیون تلاش های زنانی است که در دوران انقلاب اسلامی با تربیت فرزندان و همسرانی ایثارگر توانستند از ارزش های اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به عملکرد و کسب رتبه نخست کشوری این استان در راه اندازی کارت ملی هوشمند بیان کرد: کارت ملی هوشمند تنها برای کسانی در اولویت است که به سن 15 سالگی رسیده و متقاضی عکس دار کردن شناسنامه خود و دریافت کارت ملی هستند.

مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور بانوان نیز در این همایش گفت: مقابله با فرهنگ لیبرال غربی و تاثیرات آن نیازمند ترویج اسوه و سیره فاطمه زهرا(س) در جامعه است.

فاطمه احمدی افزود: سیره و سلوک حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه زنان و مردان ما اسوه و الگوی همیشگی است و جایگاه و مقام  زن در آیات و روایات ما بسیار بالاست و از دامن پاک مادران است که انسان های بزرگ تربیت می شود.

وی با بیان اینکه جایگاه مادر و زن را با هیچ معادله ای نمی توان سنجید، تصریح کرد: تربیت فرزند، ایجاد آرامش در خانه و نقش آفرینی اصلی که یک زن در خانه دارد، قابل انکار نیست.

در این همایش مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل از نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتمایی، سیاسی و فرهنگی مطالبی ارائه و جایگاه بانوان در تربیت انسان های مجاهد و انقلابی و ایثارگر را بسیار موثر دانست.

ماریا موسوی اظهار کرد: امیدواریم برای رشد و شکوفایی این امر و بالندگی هر چه بیشتر زنان عفیف و پاکدامن در جامعه برنامه های موثری انجام شود.

در همایش تجلیل از خانواده ثبت احوال اردبیل پس از برنامه سخنرانی در ارتباط با نقش تربیتی و ولایتمداری آن بانوی بزرگ حضرت فاطمه زهرا(س) از کارکنان سادات ثبت احوال استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon