خشکسالی است و با بی‌پولی راه را طی می‌کنیم


خشکسالی است و با بی‌پولی راه را طی می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون دوومیدانی از بی‌پولی فدراسیون مطبوعش گله کرد.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: فدراسیون با بی‌پولی راه را طی می‌کند. متاسفانه در سال جاری با خشکسالی روبه‌روشده‌ایم و هیچ‌گونه اعتباری به فدراسیون تخصیص نیافته است.

وی ادامه داد: با وجود بی‌پولی تمام اردوها را خودمان برگزار می‌کنیم. متاسفانه سال 93 را با بدهی آغاز کردیم. البته درخواست کمک مالی به وزارت ورزش و جوانان را داده‌ایم و امیدارم این موضوع خیلی زود محقق شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با یادآوری برگزاری 10 مسابقه مختلف در یک روز گفت: جمعه گذشته به طور همزمان 9 منطقه از کشور میزبان رقابت‌های دختران و پسران نونهال ایران بودند. در تمام مناطق ناظران فدراسیون رقابت‌ها را از نزدیک پیگیری کردند تا این مسابقات هم با حساسیت بالا و جدیت پیگیری شود. در رده نونهالان در کشور شاهد ظهور استعدادهای خوبی بودیم.

داوری با بیان اینکه 25 اردیبهشت تیم نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های آسیا راهی بانکوک می‌شود، تصریح کرد: 7 سهمیه برای شرکت در این مسابقات داریم. البته رکوردهای ورودی‌ جهت شرکت در این پیکارها گذاشته‌ایم و اگر ورزشکارانی بتوانند به این رکوردها دست یابند، عازم تایلند خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون 5 دونده اعزامی مشخص شده‌اند. از روز سیزدهم ماه جاری 15 ورزشکار وارد اردوی متمرکز می‌شوند و هر ورزشکاری رکوردهای لازم را ثبت کند اعزام خواهد شد. با اینکه 7 سهیمه داریم اما امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon