شبکه فاضلاب نیر با ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تکمیل می‌شود


شبکه فاضلاب نیر با 1 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نیر گفت: برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر نیر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است تا این پروژه تکمیل و راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر صمدی در بازدید چند طرح عمرانی و اقتصادی در نیر اظهار کرد: شبکه فاضلاب نیر یکی از ضروریت ها و مطالبات به حق مردم منطقه است که باید با راهکارهای صحیح و جذب منابع اعتباری مناسب تکمیل و مردم این منطقه از ثمرات آن استفاده کنند.

وی گفت: در کنار این پروژه مدرن سازی آب های گرم منطقه و تکمیل فازهای جدید مجتمع آبدرمانی برجلو و قینرجه با مشارکت های بخش خصوصی جزو اولویت های جدی است که استاندار اردبیل نیز بر تکمیل آن اهتمام جدی دارد.

فرماندار نیر بیان کرد: اگر پروژه های نیمه تمام این شهرستان که بیش از 22 پروژه زیربنایی است تکمیل شده و به بهره برداری برسد بخش عظیمی از تحولات منطقه و زمینه کارآفرینی و اشتغال مولد نیز فراهم می آید.

صمدی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را از راهکارهای اساسی توسعه همه جانبه نیر برشمرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیر یکی از مبادی ورودی استان به ویژه مبدا ورود گردشگران بی شمار در فصول مختلف است توانمندسازی قابلیت های این منطقه به ویژه در حوزه گردشگری می تواند بستر تحول حقیقی را فراهم کند.

وی تصریح کرد: در تداوم حرکت مسئولان استانی و کشوری در تقویت زیرساخت ها برای مشارکت همه جانبه سرمایه گذاران تلاش و کوشش بر این است تا این حوزه تقویت شده و توسعه همه جانبه پیدا کند چرا که در حال حاضر نیر از مناطقی است که در گذرگاه توسعه پایدار باید به یک وضعیت با ثبات دست پیدا کند.

فرماندار شهرستان نیر با تشریح ضرورت احیای منطقه نمونه گردشگری نمونه بولاغلار و نوالر افزود:امسال نیز تصمیم گرفتیم تا با برگزاری جشنواره متعدد گردشگری و آیین های هفتگی طبیعت گردی بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon