مارتینو: بدون جام ماندن بارسلونا تقصیر من است


مارتینو: بدون جام ماندن بارسلونا تقصیر من است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی بارسلونا تمام تقصیرها به خاطر دست خالی ماندن آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا را در فصل جاری به گردن گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، خراردو مارتینو پس از پیروزی 2 بر یک بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو که موقتاً کاتالان‌ها را به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا برد، اعتراف کرد که بی‌جام ماندن آبی‌واناری‌‌ها در این فصل تقصیر اوست.

مارتینو که تیمش توسط اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است و در فینال جام حذفی اسپانیا هم به رئال مادرید باخت، در لالیگا هم شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد و این یعنی یک فصل بدون جام برای هواداران بارسا.

وی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: توقع من از خودم بسیار زیاد است. من به تیمی آمدم که به کسب پیروزی عادت داشت اما از زمانی که هدایت آن را برعهده گرفتم روند پیروزی‌های این تیم متوقف شده است. بنابراین خودم را مقصر این ناکامی‌ها می‌دانم.

مارتینو در ادامه شایعاتی که درباره بروز اختلاف میان او و الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا مطرح شده است را تکذیب کرد. سانچس در یکی دو ماه اخیر فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی بارسا به دست نیاورده و این سبب شده است که برخی این موضوع را به بروز اختلاف میان وی و سرمربی آرژانتینی‌اش ربط دهند.

مارتینو در این خصوص هم گفت: سانچس روز قبل از بازی در تمرینات به شوخی به من گفت که رابطه ما شکراب شده است اما من نمی‌دانستیم او از چه چیزی حرف می‌زند.

یکی از دو گل بارسا برابر اتلتیک بیلبائو را لیونل مسی از روی یک ضربه کاشته زد که این اتفاق خوبی برای مارتینو بود. وی درباره هموطن‌اش گفت: تماشای اینکه مسی چگونه (به انتقادات) پاسخ می‌دهد مرا خوشحال می‌کند. او هرگز با زبانش نمی‌جنگد بلکه این کار را با فوتبالش انجام می‌دهد. مسی از هر یکصد بازی که به میدان می‌رود در 99 بازی خوب کار می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon