سهمیه ۳۰۰لیتری بنزین ۷۰۰ تومانی فروردین‌ به اردیبهشت منتقل شد


سهمیه 300لیتری بنزین 700 تومانی فروردین‌ به اردیبهشت منتقل شد

خبرگزاری تسنیم: ذخیره ۳۰۰لیتری بنزین ۷۰۰تومانی فروردین ماه تا زمان اعلام قیمت و سهمیه جدید بنزین قابل استفاده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سهمیه بنزین خودروهای شخصی طبق روال ماه‌های گذشته در بامداد اولین روز ماه با 60 لیتر بنزین 400تومانی شارژ نشد. بر این اساس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اعلام کرد: خودروهای شخصی در حال حاضر می‌توانند از بنزین 400تومانی ذخیره در کارت‌ سوخت خود و بنزین نیمه‌یارانه‌ای 700تومانی استفاده کنند.

خبرنگار تسنیم از سامانه تلفنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مورد این‌که آیا خودروهای شخصی می‌توانند با کارت خود بنزین 700تومانی دریافت کنند پرسید که این سامانه این‌گونه پاسخ داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای آن‌که امکان دریافت بنزین نیمه‌یارانه‌ای با کارت سوخت شخصی نیز فراهم شود، سهمیه بنزین 700تومانی فروردین ماه را در کارت‌های سوخت ذخیره کرد. البته این سهمیه تا زمان اعلام قیمت و سهمیه جدید بنزین قابل استفاده است.

پیش از این سهمیه ماهانه 300لیتری بنزین 700تومانی قابلیت ذخیره شدن و انتقال به ماه بعد را نداشت. البته دارندگان کارت سوخت خودروهای شخصی زمانی می‌توانند از ذخیره بنزین 700تومانی فروردین ماه استفاده کنند که سهمیه بنزین 400تومانی ذخیره شده در کارت خود را مصرف کرده باشند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران محدودیتی در عرضه بنزین 700تومانی در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد و افراد متقاضی بنزین نیمه‌یارانه‌ای می‌توانند در صورت پایان ذخیره بنزین 700تومانی خود برای دریافت این بنزین از کارت سوخت جایگاه‌ها نیز استفاده کنند.

همچنین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرده است به‌دلیل این‌که ممکن است افزایش قیمت بنزین در اذهان مردم سؤال‌های متعدد ایجاد کند، سامانه تلفنی "09627" با تمام ظرفیت و به‌صورت 24ساعته پاسخگوی سؤالات مختلف مردم در خصوص کارت هوشمند سوخت و موضوع‌های مرتبط با آن است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه