فعالان حوزه کودک به دنبال محتواسازی نشریات باشند


فعالان حوزه کودک به دنبال محتواسازی نشریات باشند

خبرگزاری تسنیم: دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه دولت باید حمایت بیشتری نسبت به نشریات حوزه کودک و نوجوان صورت دهد، گفت: فعالان نشریات کودک به دنبال محتواسازی در رسانه های خود باشند.

احمد علی مقیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به آغاز جشنواره ملی نشریات کودک و نوجوان اظهار کرد: اگر این نشریات به دست بچه ها برسد و ایجاد رغبت در این قشر کند خوب است و باید نویسندگان و همه فعالان و دست اندرکاران کودک و نوجوان به دنبال محتواسازی متناسب با مفاهیم دینی برای کودکان و نوجوانان باشند.

وی با اشاره به نقش تربیت دینی در تقویت اخلاق خاطرنشان کرد: کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای فرهنگ سازی و آشنایی نسل جان با آموزه های قرآنی و توسعه فرهنگ بومی ومذهبی است و نویسندگان با قرار دادن این آموزه ها می توانند اثرگذاری مناسبی داشته باشند.

مقیمی بیان کرد: توجه مسئولان نشریات تخصصی باید به اثرگذاری بلند مدت در ذهن کودک و نوجوان با ارائه محتوای مناسب قرار بگیرد و تنها به پر کردن صفحه ها بسنده نکنند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران افزود: انسجام دستگاه های فرهنگی که در حوزه کودک و نوجوان کار می کنند می تواند در توسعه مطالعه و ایجاد فرهنگ مناسب در نسل جدید موثر باشد.

مقیمی گفت: باید در حاشیه فرهنگ سازی برای مخاطب کودک و نوجوان توسعه زیرساخت های فرهنگ و هنر،مراکز قرآنی ورزشی،و دیگر مکان هایی که با بچه ها سرو کار دارند را هم گسترش دهیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon