سهم ۹۷.۶ درصدی نمین از اعتبارات عمرانی اردبیل


سهم 97.6 درصدی نمین از اعتبارات عمرانی اردبیل

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نمین گفت: امسال سهم شهرستان نمین از اعتبارات عمرانی استان اردبیل در ۹۷.۶ درصد تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید مهدی جوادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: روسای ادارات شهرستان پروژه های پیشنهادی و نیمه کاره دستگاه های اجرایی مربوطه را آنالیز و به فرمانداری اعلام کنند.

وی با بیان اینکه برخی اعتبارات به صورت خام نیز در مرکز باقی مانده که به استان ها ابلاغ نشده، خواستار انعکاس گزارش مشکلات پروژه های نیمه تمام شهرستان از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی به نمایندگان مجلس در جهت جذب سهم شهرستان از این اعتبارات شد.

فرماندار شهرستان نمین  ایجاد زمینه برای توسعه شهرستان را از مهمترین تکالیف مسئولان ادارات در کنار وظایف ذاتی آنان دانسته و بر آن تاکید کرد.

جوادی با اشاره به  استعدادهای بالقوه شهرستان در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی و گردشگری تصریح کرد: این امر در راستای توسعه شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است بنابراین ما می توانیم با همکاری و همفکری مسئولان نسبت به  برگزاری برنامه ها و همایش هایی برای شناساندن استعدادها و جذب سرمایه گذار اقدام کنیم.

وی نقش مسئولان ادارات در کمک به حل مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و فراهم آوردن زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان را مهم توصیف و از مسئولان ادارات خواست از این امر غافل نباشند.

فرمانهدار شهرستان نمین بر رعایت مقررات اداری، تکریم ارباب رجوع در ادارات، گسترش سطح مسابقات ورزشی در منطقه و پیگیری برای تکمیل چارت ادارات از سوی مسئولان ادارات تاکید کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon