موارد اجرایی قانون جامع خدمات ایثارگران تا پایان سال به اطلاع ایثارگران می‌رسد

موارد اجرایی قانون جامع خدمات ایثارگران تا پایان سال به اطلاع ایثارگران می‌رسد

خبرگزاری تسنیم:رئیس بنیاد شهید گفت:همانطور که ریاست جمهوری گفت قانون جامع خدمات ایثارگران امسال باید اجرایی شود، بنیاد شهید هم مسلما این را اجرایی خواهد کرد و به نتیجه خواهد رساند. امیدواریم در پایان سال کارهایی که اجرایی شده به اطلاع ایثارگران برسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم نخستین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت امروز دوشنبه اول اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، سردار مرتضی قربانی رئیس موزه دفاع مقدس، اصلانی فرمانده بسیج جامعه زنان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه همسران و مادران شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهیدی در جمع خبرنگاران در حاشیه این برنامه گفت: برنامه‌ و جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که امروز اجرا شد کاملاً در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت بود. از اسوه‌های صبر و مقاومت قبل از انقلاب، بعد از انقلاب در جبهه و بعد از جبهه تقدیر شد و سخنانشان مورد بحث قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید ادامه داد: نمونه‌هایی از این اسوه‌های مقاومت آمدند مسائل‌شان را بیان کردند و خدا را شکر برنامه خوبی در راستای نشر فرهنگ شهادت بود.

وی در ادامه سخنانش به جزئیاتی از قانون جامع خدمات ایثارگران اشاره کرد و گفت: این قانون را بعد از دستور رئیس جمهور که ابلاغ شد، اجرایی کردیم. 60 درصد از موادش اجرایی شده و مقداری از آن باقی مانده بود که بار مالی داشت. رئیس جمهور گفت شروع کنید، من پشتیبانی می‌کنم. الان کمیته‌هایی را تشکیل دادیم که دارند نحوه اجرایی را پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام شهیدی در پایان سخنانش اظهار داشت: همانطور که ریاست جمهوری گفت: «امسال باید اجرایی شود»، بنیاد شهید هم مسلما این را اجرایی خواهد کرد و به نتیجه خواهد رساند. امیدواریم در پایان سال کارهایی که اجرایی شده به اطلاع ایثارگران برسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران