کاهش تعداد چک های برگشتی در شهرداری تهران


کاهش تعداد چک های برگشتی در شهرداری تهران

خبرگزاری تسنیم: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از کاهش تعداد چک های برگشتی در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، مهر نوشت؛ سید دادوش هاشمی جمع چک های برگشتی در شهرداری تهران را بالغ بر چهار هزار و 470 میلیارد ریال دانست و گفت :چک های برگشتی موجود در شهرداری مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح های مختلف در شهر است که به عنوان حقوق حقه شهروندان باید وصول شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری از طریق مراجع قانونی و با پیگیری های مداوم ، به دنبال وصول چک های برگشی است خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای سیاست های مختلف مالی در شهرداری، جلوی رشد چک های برگشتی گرفته شده و اکنون باید برای وصول چک های موجود اقدام جدی کرد.

هاشمی اظهار داشت : سال گذشته لایحه تخفیف جرایم چک های برگشتی به تصویب شورای شهر تهران رسید و تمامی مودیانی که تا پایان تیرماه، اقدام به پرداخت چک های خود کنند، از 25 درصد بخشودگی در جرایم برخوردار می شوند.

معاون مالی و اقتصاد شهری همچنین از تفکیک حوزه مالی و اداری در تمامی سازمان ها ،شرکت ها و مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد و گفت : پیرو دستور شهردار تهران و به دنبال تشکیل دو معاونت مالی و اقتصاد شهری و نیز توسعه منابع انسانی، از ابتدای سال 93 حوزه مالی و اداری از یکدیگر جدا شده و تببین سیاست های حوزه اداری ، با معاونت توسعه منابع انسانی خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز در  شهرداری تهران نیاز به هماهنگی و مشارکت هرچه بیشتر پرسنل و مدیران برای پیش برد اهداف عالیه شهر داریم و تغییرات شکلی صورت گرفته نیز در راستای ایجاد وحدت رویه بیشتر در اداره امور شهرداری است.

هاشمی همچنین با اشاره به ضرورت تغییر رویکردهای درامدی در شهرداری تهران تصریح کرد: امروز نیازمند منابع جدید مالی در شهر هستیم تا بتوان اجرای برنامه های مختلف در شهرداری را با کمترین مشکل پیش برد.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon