فرهنگ و اقتصاد مقاومتی با دادن شعار محقق نمی‌شود


فرهنگ و اقتصاد مقاومتی با دادن شعار محقق نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه نوع مدیریت فعلی در نهاوند کارایی ندارد، گفت: شعار سال تنها با نوشتن چند بنر و تزئین سطح شهر در جلوی ادارات درست نمی شود، بلکه با تلاش جدی برای مردم و حل کردن مشکلات آنها در عمل محقق می شود.

امامعلی عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر نوعی مدیریت در شهرستان نهاوند رخنه کرده، که احساس  می شود کارایی لازم را برای مردم وشهرستان ندارند و باید با این مدیران خداحافظی کرد تا بیش از این صندلی بیت المال را اشغال نکنند.

وی گفت: بنده به عنوان فرماندار و نماینده دولت در شهرستان به مدیران ناتوان و ناکارآمد می گویم دوران ناکارآمدی و اشغال صندلی و پست مدیریتی به سرآمده است، و این افراد و مدیران باید جای خود را به مدیران  با ایمان، جوان، با تعهد،کاردان، تحصیل کرده و پرانرژی بدهند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: تحقق شعارمقام معظم رهبری با نوشتن چند بنر و تزئین سطح شهر و جلوی ادارات درست نمی شود، بلکه با تلاش و کار جدی برای مردم وحل کردن مشکلات آنها این شعار در عمل محقق و مورد رضای خدا و خشنودی ایشان و ملت شریف می شود که همه ما باید شبانه روزی فعالیت کنیم.

عبدالملکی عنوان کرد: دوران ارائه آمار خلاف واقع و کاغذ پرکن در نهاوند به سرآمده است، و فقط کار کردن است که کام مردم و مقام معظم رهبری را شیرین می کند، نه اینکه با ارائه آماری نادرست هم خود را گول بزنیم وهم ناتوانی ها وضعف های مدیریتی را پشت آن پنهان کنیم.

وی افزود: اقتصاد سالم از فرهنگ سالم برمی خیزد وفرهنگ زیربنای تمام اقتصاد های سالم در دنیا است، وما با کارهای اشتباه مدیریتی خودمان نباید تمامی ساختارها را به هم بریزیم که این خود بزرگترین ظلم در حق مردم، دولت وبیت المال واقتصاد است.

رئیس شورای اداری نهاوند اظهار کرد: بیش از 50 روز است که به عنوان فرماندار نهاوند انتخاب شده ام ودر این مدت با تلاش شبانه روزی به دنبال حل مشکلات مردم و واحد های صنعتی تعطیل شده بودم، که درهمین مدت 29واحد تعطیل شده را شناسایی کردم و برای آنها از بانک های عامل طبق قانون جدید 5سال اجازه تمدید و تنفس پرداخت گرفتم تا از ورشکستگی نجات یابند.

فرماندار نهاوند گفت: برای احیای تپه تفریحی وتوریستی ابوذرنهاوند بودجه چند صد میلیونی گذاشتیم تا این قطب گردشگری موسوم به بام نهاوند را احیاء کنیم، چرا که این یکی از خواسته های به حق مردم از گذشته تا حال بوده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon