۶ کتاب حوزه مقاومت زنان در دفاع مقدس رونمایی شد

6 کتاب حوزه مقاومت زنان در دفاع مقدس رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم: شش کتاب حوزه مقاومت زنان در دفاع مقدس در نخستین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت رونمایی شد و از نویسندگان و پژوهشگران این آثار تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم نخستین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت امروز دوشنبه اول اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، سردار مرتضی قربانی رئیس موزه دفاع مقدس، اصلانی فرمانده بسیج جامعه زنان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه همسران و مادران شهدا برگزار شد.

در این مراسم از شش کتاب حوزه مقاومت زنان در دفاع مقدس رونمایی شد و از نویسندگان و پژوهشگران این آثار تقدیر به عمل آمد.

کتاب «شهود» به قلم «نادره عزیزی نیک»

کتاب «مادر که از تمام دلش چشم بست» به قلم مرضیه وزیری

کتاب «مشق از روی دست فرشتگان» به قلم مرضیه وزیری مقدم

کتاب «خوشبوترین گل سرخ برای من» با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری به قلم منیژه جانقلی که درمورد مادر شهید، نرجس عطار نژاد است.

کتاب «زنان پایار» به قلم لیلا محمدی و با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری

مجموعه «نگرشی به سبک زندگی شهدا و ایثارگران» که 55 موضوع را در 72 جلد مورد بررسی و پردازش قرار داده است. این اثر به قلم فریده هادیان نوشته شده است. منبع اصلی آیات قرآن کریم، احادیث و روایات بوده و در صورت نیاز به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز ترجمه خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران