جشن اردیبهشت تئاتر اردبیل برگزار می‌شود


جشن اردیبهشت تئاتر اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور جشن اردیبهشت تئاتر در استان اردبیل هجدهم اردیبهشت در اردبیل و با حضور هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر و نمایش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید ناصر اسحاقی در نشست شورای فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با گرامیداشت هفته زن و نکوداشت  مقام مادر، حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای زنان اعلام  کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)  کوثر همیشه  جاری ولایت است که در دامان پر مهرش گوهرهای نایاب امامت و ولایت را پرورش داد.

وی با اشاره  به برگزاری  آیین های مختلف گرامیداشت روز جهانی تئاتر و اردیبهشت تئاتر ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، استان اردیل در هیجدهمین روز از اردیبهشت ماه 93، جشن تجلیل از فعالین هنرهای نمایشی استان در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن قدردانی از برگزاری نشست های تخصصی گروههای نمایش استان برای تدوین  معیارها و شاخصهای انتخاب  بهترین های حوزه نمایش استان، از حضور هنرمندان برجسته تئاتر  کشور دراین مراسم خبر داد و گفت: رو نمایی از کتاب, مجموعه  نمایشنامه های نویسندگان  استان، تجلیل از فعالین تئاتر استان در سال 93، قرائت پیام  روز جهانی تئاتر و اجرای ویژه نامه های  نمایش  از جمله برنامه های  جشن اردیبهشت تئاتر استان اردبیل است.

اسحاقی تصریح کرد: تئاتر از هنرهای با سابقه در استان اردبیل است که سعی بر آن است که ظرفیت این هنر با وجود هنرمندان خلاق به خوبی و شایستگی به مرحله اجرا برسد و بخش مهمی از نارسایی های جامعه از طریق این هنر و هنرمندان فعال انتقال پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان اردبیل به حمایت همه جانبه  از هنرمندان تئاتر و نمایش تشریح کرد: ما از برگزاری همایش های فصلی و جشنواره های استانی و منطقه ای در این زمنیه حمایت می کنیم و تلاشمان بر این است تا بهترین تولیدات در این عرصه به نمایش گذشته شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon