رقابت ایران-ژاپن در والیبال نشسته قهرمانی آسیا+ تصاویر


رقابت ایران-ژاپن در والیبال نشسته قهرمانی آسیا+ تصاویر

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های والیبال نشسته ایران و ژاپن عصر امروز در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، دیدار تیم‌های والیبال نشسته ایران- ژاپن عصر امروز در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد.

این دیدار با پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال نشسته ایران در سه ست پیاپی به پایان رسید.

هادی رضای، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پایان این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و توانستیم با نتیجه خوبی ژاپن را با شکست روبرو کنیم.

رضایی افزود: تیم ژاپن تیم خوبی است که البته در این بازی هماهنگی خاصی را از آنها شاهد نبودیم و نقاط ضعف زیادی داشتند.

وی بیان کرد: تیم ما در این مسابقات از 60 درصد توان و بازیکنان اصلی خود استفاده می‌کند و سعی کردیم تا در این بازی‌ها از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم.

رضایی تصریح کرد: تلاش ما این است تا بتوانیم در این بازی‌ها به قهرمانی برسیم و با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم و البته آمادگی آنها دارم می‌دانم که می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران افزود: مسابقات خوشبختانه با مدیریت خوبی در حال برگزاری است و مشکلی نیز در زمینه برگزاری مسابقات دیده نشده است.

داود علی پوریان، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران نیز اظهار کرد: مصاف با ژاپن نخستین مسابقه ما بود و توانستیم به راحتی این تیم را شکست دهیم، بازیکنان ما تازه گرم شده‎اند و امیدوارم در سایر مسابقات نیز به همین راحتی پیروز شویم.

وی افزود: ژاپن تیم خوبی دارد اما توان بازیکنان ما بالاست، به همین دلیل پیروزی آسانی مقابل ژاپن داشتیم.

کاپیتان تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: تیم‎های چین، عراق و قزاقستان رقبای اصلی و قدرتمند ما در مسابقات هستند و امیدوارم بتوانیم این تیم‌ها را نیز شکست دهیم و قهرمان شویم.

علی پوریان تیمش را مدعی اصلی قهرمانی مسابقات دانست و تاکید کرد: در ورزش نمی‎شود پیش بینی کرد، هر  اتفاقی ممکن است رخ دهد اما توان تیم ایران بیشتر است و امیدوارم قهرمان شویم.

وی افزود: ما اردوهای فشرده‎ای پس از پایان مسابقات لیگ برتر ایران داشتیم و هنوز خستگی مسابقات لیگ را به همراه داریم و به آمادگی کامل نرسیده‎ایم اما این مسابقات هم تجربه خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود و سبب افزایش آمادگی تیم می‎شود.

علی پوریان در باره سطح فنی مسابقات نیز گفت: نسبت به دوره قبل مسابقات با کیفیت‎تری را شاهد هستیم و تیم‎ها در حال پیشرفت هستند اما سطح فنی والیبال آسیا همین است که در مسابقات می‎بینید.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon