والیبالیست قمی در پیروزی ایران برابر ژاپن سهیم شد


والیبالیست قمی در پیروزی ایران برابر ژاپن سهیم شد

خبرگزاری تسنیم: حسین گلستانی والیبالیست قمی در نخستین گام مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در مشهد با حضور در میدان در پیروزی ایران برابر ژاپن سهیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا امروز در مشهد گشایش یافت و قدرت‌های والیبال آسیا مسابقات خود را آغاز کردند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که از وجود حسین گلستانی والیبالیست قمی بهره‌مند است در نخستین مسابقه خود در سالن شهید بهشتی مشهد موفق شد تیم ملی ژاپن را شکست دهد.

تیم ملی ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 3، 25 بر 9 و 25 بر 11 ژاپن را از پیش رو برداشت تا با اقتدار نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.

تیم والیبال نشسته کشورمان در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، مغولستان و ژاپن همگروه است و فردا در دومین بازی خود به مصاف قزاقستان می‌رود.

مجید لشگری، داوود علی پوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، رضا پیدایش، مهرزاد مهروان، ناصر حسن‌پور، حسین فرزانه، حسین گلستانی، آرش خرمالی، مجتبی حیدری و مهدی بابادی ملی پوشانی ایران را در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا است تشکیل می‌دهند در حالی که هادی رضایی سرمربی تیم ملی کشورمان است.

این رقابت‌ها در بخش آقایان با حضور تیم‌های چین، عراق، ژاپن، قزاقستان، کره‌جنوبی، مغولستان، می‌انمار، سریلانکا و ایران و در بخش بانوان با حضور نمایندگان چین، ژاپن، مغلولستان، سریلانکا و ایران، برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد به دلیل اینکه برای کسب سهمیه ورودی به مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی اینچئون است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بر این اساس، برای ورود به بازی‌های پاراآسیایی، به غیر از تیم کره جنوبی که میزبان است، تیم‌های اول تا هفتم رقابتهای قهرمانی آسیا در مشهد به مسابقات راه پیدا می‌کنند و تیم‌های اول تا پنجم هم به همراه کره در مسابقات بانوان با هم رقابت می‌کنند بنابراین، اهمیت رقابت‌های مشهد تا جایی است که غیبت هر تیمی مانع حضورش در بازی‌های پاراآسیایی می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon