فرمانداری قرچک هر هفته پذیرای ملاقات‌های مردمی است


فرمانداری قرچک هر هفته پذیرای ملاقات‌های مردمی است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار قرچک گفت: ملاقات‌های مردمی به صورت چهره به چهره در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفته است و به صورت هفتگی برگزار می شود.

علی صادقی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، اظهار کرد: ممکن است در نشست های رسمی بسیاری از مسائل و مشکلات مردم به مسئولان منتقل نشود و اطرافیان ممکن است به درستی این مسائل را مطرح نکنند از این رو دیدارهای چهره به چهره بسیار لازم و ضروری است و این دیدار‌ها به صورت مستمر ادامه می یابد.

وی افزود: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره خدمت به مردم و حل مشکلات آنان گفت: براساس همین رویکرد ملاقات‌های مردمی به صورت چهره به چهره در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفته است و به صورت هفتگی برگزار می شود.

فرماندار قرچک بیان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات است که باید به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن  فاصله بین دولت و مردم کاهش میابد و دولتمردان باید ارتباط بی واسطه خود را با مردم حفظ کنند.

این هفته  در این دیدار که با حضور جمعی از مردم قرچک برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و فرماندار قرچک نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

فرماندار قرچک در جلسه ملاقات مردمی این هفته با 50 نفر از شهروندان قرچکی دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

خاطرنشان می شود جلسه هفتگی ملاقات مردمی فرماندار قرچک روزهای یکشنبه در محل فرمانداری برگزار می‌شود و مردم  می‌توانند برای ملاقات با تلفن ارتباط مردمی به شماره تلفن21- 36151517 واحد روابط عمومی تماس بگیرند.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon