بهره‌برداری از پروژه‌های بالای ۸۰ درصد راه‌ و شهرسازی کرمان تا پایان امسال


بهره‌برداری از پروژه‌های بالای 80 درصد راه‌ و شهرسازی کرمان تا پایان امسال

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان گفت: پروژه‌های دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی حوزه راه و شهرسازی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

علیرضا رزم‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به نشست روز گذشته خود و مجمع نمایندگان استان با آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی زیر مجموعه این وزارتخانه، اظهار کرد: در این نشست مصوب شد، بودجه لازم برای این طرح‌ها اختصاص یابد و تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه چند پروژه بزرگ و مهم راه و شهرسازی استان کرمان دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد هستند، افزود: این پروژ‌ه‌ها شامل محور کرمان – بم،کرمان - زرند و 8 کیلومتر محور سیرجان هستند که در این نشست مقرر شد بودجه کافی به این پروژه‌ها اختصاص یابد.

اتمام 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان

رزم‌حسینی از اتمام 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان خبرداد و گفت: 20 درصد باقی‌مانده مسکن مهر مسائلی را با بانک‌های تسهیلات دهنده مانند بانک مسکن دارند که باید جلسه جداگانه‌ای در این زمینه برگزار شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در این نشست وزیر راه و شهرسازی در مورد اجرای پروژه‌های جاده‌های روستایی نیز دستوراتی صادر کرد، افزود: شمار پروژه‌های روستایی در استان کرمان بالا است و تکمیل همه آنها در امسال  و یا سال آینده امکان‌پذیر نیست.

اجرای طرح کمربند سبز در کرمان با جدیت بیشتر

وی با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی از پروژه کمربند سبز در استان کرمان استقبال کرد، گفت:  این طرح برای مقابله با حاشیه‌‌نشینی شهر اجرا می‌شود و در این نشست قرار شد که کمربند سبز کرمان با قدرت اجرا شود.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: کمربند سبز کرمان در قالب بوستان‌های مختلف توسط بخش دولتی و بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخشی از زمین‌های که آزاد هستند اجرای پروژه کمربند سبز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در بخش‌هایی از این کمربند که با زمین‌های مردم تعارض دارد با مالکان آنها مذاکره می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon