راویان بومی و پیشمرگان مسلمان کرد در راهیان نور غرب و شمال غرب

راویان بومی و پیشمرگان مسلمان کرد در راهیان نور غرب و شمال غرب

خبرگزاری تسنیم: دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امسال با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از زائران خارجی علاقه مند هستند از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بازدید کنند، مشغول بسترسازی هستیم تا میزبان تعداد بیشتری از زائران خارجی باشیم.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین و دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب گفت: ما سال گذشته متقاضیانی از خارج از کشور برای زیارت مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب داشتیم که توانستیم تعداد محدودی را به این منطقه ببریم و امسال نیز با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از زائران خارجی علاقه مند هستند از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب بازدید کنند، مشغول بسترسازی هستیم تا بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از زائران خارجی در راهیان نور غرب و شمال غرب باشیم.

وی افزود: هم اکنون در زیر ساخت‌ها روابط خیلی خوبی برقرار شده است و امسال خیلی متفاوت‌تر از سه تا چهار سال گذشته است. چون در این مدت قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در غرب کشور تشکیل شده است. سه یا چهار سالی هست که جلسات قرارگاه راهیان نور مرکزی با دستورالعمل خاص مسائل راهیان نور غرب تشکیل می‌شود. آموزش راوی و روایتگری صورت می‌گیرد. سیستم شبکه خادمین فعال می‌شوند. در این رابطه هم از ظرفیت بومی، هم از پیش‌مرگان مسلمان کُرد استفاده شده و هم از راویان مجرب دفاع مقدسی در مناطق غرب و شمال غرب به کار گرفته می‌شوند. این‌ها ویژگی‌هایی هست که در سال‌های گذشته نبود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران