برگزاری جشن شکرگزاری روخوانی قرآن در ایلام


برگزاری جشن شکرگزاری روخوانی قرآن در ایلام

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در آستانه پایان یافتن سال تحصیلی و به مناسبت کسب مهارت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در روخوانی کامل قرآن کریم، مراسم شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش وپرورش استان ایلام، مهر انگیز جلیلیان اظهار کرد: در آستانه  پایان یافتن سال تحصیلی و به مناسبت کسب مهارت دانش آموزان پایه ی سوم ابتدایی در روخوانی کامل قرآن کریم ،مراسم شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برگزار می شود.

وی افزود : این جشن در مناطق گرمسیری دهلران،مهران،موسیان،آبدانان،دره شهر و زرین آباد دهم اردیبهشت  93 و درمناطق سردسیری ایلام،سیروان،ایوان،چرداول،ملکشاهی،بدره،هلیلان و چوار  20 اردیبهشت برگزار می شود.

جلیلیان  یادآور شد: این جشن به منظور ایجاد خاطره ای خوب و شیرین در ذهن دانش آموزان و انس بیشتر با قرآن کریم و پیروی از دستورات خداوند برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگر توضیحات خود به آخرین زمان فعالیت مدارس ابتدایی در سال تحصیلی 93/92 اشاره کرد و افزود: بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش  آخرین زمان فعالیت مدارس ابتدایی در سال تحصیلی 93-92 ، در مناطق گرمسیر پایان اردیبهشت و در مناطق سرد سیری تا تاریخ 13 خرداد ماه سال 93 است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon