۱۰۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر معطل آورده مردم است


100 درصد پروژه‌های مسکن مهر معطل آورده مردم است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پرند با ابراز رضایت از واریزی ۳۰ درصد آورده علی‌الحساب متقاضیان مسکن مهر، گفت:‌ تاکنون ۹۸ درصد تسهیلات مسکن مهر پرند جذب شده، اما با این حال ۱۰۰ درصد پروژه‌ها معطل واریز سهم متقاضیان است.

باران هاشم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، افزود:  مردم هم‌اکنون در حال واریز آورده به حساب خود هستند و شنبه یا یکشنبه هفته آینده از این واریزی‌ها آپلود گرفته شده تا میزان واریزی مشخص شود.

وی با تاکید بر این‌که وضعیت واریزی‌ها خوب بوده است در پاسخ به این پرسش که تکلیف متقاضیانی که به هر دلیل نمی‌توانند 30 درصد آورده علی‌الحساب خود را واریز کنند، چیست، تصریح کرد:‌ تاکنون 98 درصد تسهیلات مسکن مهر پرند جذب شده، اما با این حال 100 درصد پروژه‌ها معطل واریز سهم متقاضیان است.

وی ادامه داد: به همین دلیل زمینه مشارکت مردم را به‌صورت پویا و رقابتی فراهم کرده‌ایم تا متقاضیان بیایند و در این رابطه به حساب خودشان واریز کنند و این مبالغ کاملا مدیریت شده برای تکمیل هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند یادآور شد: ارتباط پیش‌فروشنده و پیش خریدار فراهم شده و حداقل ماهانه یکبار سازندگان مردم را دعوت کرده تا پروژه را بازدید کنند. به‌طور کلی در هر بلوک که 70 درصد متقاضیان سهم خود را واریز کرده‌ باشند، واحدها تکمیل می‌شود.

هاشم‌زهی با تاکید بر این‌که فقط در چنین بلوک‌هایی پول به سازنده پرداخت می‌شود، گفت: رویکرد ما تکمیل بلوک به بلوک واحدهاست، هر کسی که پول را داد واحدش زودتر تکمیل و تحویل می‌شود و هر کسی که دیرتر مبالغ را پرداخت کرده واحد مسکن مهر خود را دیرتر تحویل می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه میزان آورده از سوی متقاضیان مسکن مهر واریز شده است، افزود: تا قبل از پیش‌فروش واحدهای مسکن مهر حدود 900 میلیارد تومان آورده متقاضیان واریز شده بود، ضمن آن‌که آمار واریزی مردم در روزهای اخیر پس از آپلود محاسبه و مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه